Toon posts:

Welke 2-in-1 laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Jabbah
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-03 14:35
Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop, en een vereiste is dat dit een 2-in-1 laptop wordt. Ik zit vrij veel met de laptop op de bank en vind het fijn om deze in tablet mode te gebruiken voor het lezen en kijken van video's. Dit kan natuurlijk ook op een normale tablet, maar ik poker ook en hiervoor wil ik de Windows versies gebruiken en niet de Android apps.

Wat ga je met je laptop doen?
Draaien van Visual Studio is een vereiste voor app ontwikkeling. Dit zal ook de zwaarste tool zijn die ik zal gebruiken. Verder poker apps, films afspelen, en dan hebben we het wel zo'n beetje gehad.

Wat is je budget?
Maximaal 1000 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, dit zal zelden tot nooit gebeuren.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet perse belangrijk, maar met mijn huidige Lenovo (Ideapad) heb ik wel wat probleempjes met het continue wegvallen van de WiFi in combinatie met ons Deco mesh systeem. Rechtstreeks op de Ziggo router werkt probleemloos. Ik vermoed dat dit te maken heeft met de Realtek 8822CE WLAN adapter. Bovendien valt het geluid regelmatig uit.

De laptop moet een tijdje meekunnen, dus bij voorkeur heeft deze een Intel I7 of Ryzen 5+ en 16 GB Ram

Ik heb de volgende opties gevonden:
- pricewatch: Acer Spin 3 SP313-51N-71U4
- https://www.lenovo.com/nl...x-5-14ARE-05/p/82HU00ETMH
- https://www.mediamarkt.nl...420ia-ec042t-1714773.html

Ben benieuwd of ik nog iets gemist heb. Wat zouden jullie doen?

Alle reacties

• LongTimeAgo
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21-03 11:27
Toevallig had ik voor m'n vrouw de Lenovo IdeaPad Flex 5 gekocht zomer vorig jaar.
Zit een Intel i7-1165G7 in. Dus ook met Intel Iris Xe G7 96eu.
pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 5 14ITL05 (82HS00D2MH)

De GPU is geen krachtpatser, maar ze gebruikt hem voornamelijk voor veel fotosjop toepassingen, dus komt de krachtige CPU wel goed van pas. Daarom hebben we ook de Lenovo Active Pen 2 er bij gekocht. Werkt vrijwel meteen out of the box samen. En het werkt écht goed.

Daarnaast gebruikt ze hem veel voor Netflix en vanwege het omklappen-naar-tablet functie gebruikt ze deze overal in huis. De audio uit de boxjes (front facing, komen links en rechts van het toetsenbord) is ook beter dan gemiddelde laptop heb ik het idee.

Volgens mij is 1 van deze de opvolger:
- pricewatch: Lenovo IdeaPad 5 15ITL05 (82FG00D6MH)
- pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 5 15ITL05 (82HT0059MH)

Hopelijk heb je er wat aan!
En wellicht als een beetje sturing :)

[Voor 3% gewijzigd door LongTimeAgo op 05-01-2022 10:19]

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 22:30
(jarig!)
Toevallig begin December uitgebreid gekeken naar iets voor hetzelfde budget.

Ik kwam uit op een Dell Inspiron 1540 2-in-1 met een i7-1195G. Meteen maar een active pen aangeschaft.

Het duurde even, maar uiteindelijk heb ik de pen begin januari ontvangen. De laptop is UPS kwijtgeraakt. (sorry)

Goed, ik heb dus nog de mogelijkheid een andere keuze te maken, maar de Dell's trekken wel steeds mijn aandacht, deze bijvoorbeeld ook: https://www.dell.com/nl-n...2-in-1-laptop/cn75605sc11

De eerste die ik besteld heb, toen ~930 was: https://www.dell.com/nl-n...410-2-in-1-laptop/cn54317

Levertijden (ook als alles soepel verloopt) kunnen bij Dell wel wat lang zijn.

• Creadion
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 22:30
(jarig!)
De pricewatch: Acer Spin 3 SP313-51N-71U4 die je noemde ziet er ook interessant uit;
+ Geintegreerde pen
+ Snel leverbaar
+ Wacom certified
+ Vrij hoge schermresolutie
~ Wat kleiner formaat

De kans bestaat dat ik 'm vanavond nog bestel, maar eerst nog maar ff inlezen.

Ben benieuwd of jij nog verder bent gekomen!

Toevoeging:

Mis ik hier nog iets?
https://www.mediamarkt.de...rbeleuchtung-2713157.html

950 en zo te zien 150 euro cashback; €800

[Voor 20% gewijzigd door Creadion op 10-01-2022 23:20]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee