Ziggo Go kijken op Fire TV

Pagina: 1
Acties:
  • 2.294 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 17-03 16:03
Hallo Tweakers. Ik heb onlangs een Fire TV stick gekocht omdat ik het zat was om mijn ZiggoGo naar mijn Chromecast te streamen en dacht het zo op te kunnen lossen. Echter is het via de Fire TV stick niet mogelijk om Ziggo Go te kijken als je niet op een Ziggo netwerk zit. (Ik woon in een huurcomplex en al het Internet en TV wordt geregeld door een louche partij).

Hierdoor wordt ik min of meer verplicht een Ziggo Go account te gebruiken om te streamen naar mijn TV omdat ik in mijn standard zender pakket niet de zenders heb die ik wil bekijken.

Is er een manier waarmee ik er voor kan zorgen dat ik ongestoord de Ziggo Go app kan gebruiken op mijn Fire TV stick.

Ik heb een Archer c7 met OpenWrt.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-05 22:06
Als de ZiggoGo app op de FireTV stick vereist dat je op een Ziggo netwerk zit, zal dat via die FireTV stick niet anders kunnen werken vrees ik. Ook de native Chromecast app van Ziggo (ZiggoGo TV) heeft die beperking (nieuws: Ziggo begint verkoop Chromecast voor gebruik tweede tv).

Wat werkte er niet naar wens aan het gebruik van het streamen naar de Chromecast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:08
Waarom denk je dat die beperking er is :)
Je kan de openvpn client op de firetv gebruiken, moet je alleen even openvpn server op je ziggo locatie opzetten

Alternatief is betaald abo voor nlziet

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21:44
ZiggoGo vanuit de browser werkt wel buten het netwerk, anders VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aangezien deze beperking is ingebouwd om misbruik tegen te gaan. Is het bespreken hiervan omzeilen van beveiliging en dat mag niet besproken worden op Tweakers. Er komt dus een slotje op.

Dit topic is gesloten.