Ik ben mijn opties aan het oriënteren. Liefst wil ik een desktop, maar als dat niet mogelijk is. Dan is een gaming-laptop ook mogelijk.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk thuiswerken en gamen in de vrije uurtjes. Denk hierbij aan spellen zoals The Witcher 3, Warzone, AoE, GTA V etc. Het liefst wil ik dit op een zo hoog mogelijk FPS/detailniveau op max 1080p draaien, maar dat is natuurlijk afhankelijk wat mogelijk is. 1440p is voor mij niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, scherm en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Al hoor ik veel goede dingen over AMD en Nivdia- videokaart voor gamen. Maar ik zie alleen maar dure AMD processors. Weet niet of dat klopt?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Geen idee, is dat gebruikelijk bij gamen?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen guiden om tot de beste built voor mijn budget te komen.
Om heel eerlijk te zijn zie ik de bomen door het bos niet meer nu ik deze selectie heb samengesteld. Ik wist even niet waar te zoeken, uiteindelijk toch gelukt. Ik voel me best wel een leek en dat terwijl ik best wel in het verleden wat computers in elkaar heb gezet. Ik weet echter niet eens of mijn selectie componenten wel bij elkaar passen. Of dit wel de beste onderdelen zijn.
Liefst wel zoveel mogelijk vanaf 1 site bestellen, dat maakt het toch makkelijker.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk thuiswerken en gamen in de vrije uurtjes. Denk hierbij aan spellen zoals The Witcher 3, Warzone, AoE, GTA V etc. Het liefst wil ik dit op een zo hoog mogelijk FPS/detailniveau op max 1080p draaien, maar dat is natuurlijk afhankelijk wat mogelijk is. 1440p is voor mij niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1100 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, scherm en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | VProcessor | Intel Core i5-10400F Boxed | €144,- | €144,- |
1 | Moederborden | ASUS PRIME B560M-A | €109,- | €109,- |
1 | Videokaart | XFX Speedster SWFT 210 Radeon RX 6600 | €599,- | €599,- |
1 | Behuizing | Sharkoon RGB Slider Wit | €44,90 | €44,90 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Pure Rock Slim 2 | €28,90 | €28,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | €62,90 | €62,90 |
1 | Voedingen | Corsair CX550F RGB Wit | €48,85 | €48,85 |
1 | Solid state drives | PNY XLR8 CS3030 500GB | €45 | €45 |
Totaal | €1.083 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren. Al hoor ik veel goede dingen over AMD en Nivdia- videokaart voor gamen. Maar ik zie alleen maar dure AMD processors. Weet niet of dat klopt?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet echt
Ga je overklokken?
Geen idee, is dat gebruikelijk bij gamen?
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen guiden om tot de beste built voor mijn budget te komen.
Om heel eerlijk te zijn zie ik de bomen door het bos niet meer nu ik deze selectie heb samengesteld. Ik wist even niet waar te zoeken, uiteindelijk toch gelukt. Ik voel me best wel een leek en dat terwijl ik best wel in het verleden wat computers in elkaar heb gezet. Ik weet echter niet eens of mijn selectie componenten wel bij elkaar passen. Of dit wel de beste onderdelen zijn.
Liefst wel zoveel mogelijk vanaf 1 site bestellen, dat maakt het toch makkelijker.