De interneverbinding bij mijn schoonouders is niet stabiel. Max download van 40MB (wisselend) en trage reactie tijden. Zowel bij internet als via KPN TV kijken via decoder.
Ze hebben al een paar keer een nieuw modem gehad. Ze hebben nu het nieuwste modem van KPN maar de verbinding is er alleen maar slechter op geworden.
De aansluiting bekabeld getest. Ik verdenk zelf de telefoonkabel in de straat.
Heb onderstaande line parameters gevonden. De noise margin lijkt mij aan de lage kant. Is er ook ergens een overzicht te vinden of deze line parameters acceptabel zijn. Heb liever dat de snelheid wat langzamer is en de reactie tijd wat sneller. Maar weet zo 1,2,3 niet of deze waardes acceptabel zijn.
/f/image/JP0ExqKGmUAOnBwee4uVFBMu.png?f=fotoalbum_large)
Ze hebben al een paar keer een nieuw modem gehad. Ze hebben nu het nieuwste modem van KPN maar de verbinding is er alleen maar slechter op geworden.
De aansluiting bekabeld getest. Ik verdenk zelf de telefoonkabel in de straat.
Heb onderstaande line parameters gevonden. De noise margin lijkt mij aan de lage kant. Is er ook ergens een overzicht te vinden of deze line parameters acceptabel zijn. Heb liever dat de snelheid wat langzamer is en de reactie tijd wat sneller. Maar weet zo 1,2,3 niet of deze waardes acceptabel zijn.
/f/image/JP0ExqKGmUAOnBwee4uVFBMu.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/eBTUqfNh8RzU9fpQmgshAZzV.png?f=fotoalbum_large)