Toon posts:

toetsencombinatie om scherm resolutie terug te zetten

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• buildid2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-05 11:21
Mijn vraag
..Is er een toetsen combinatie om je scherm resolutie terug te zetten na het bekijken van een film van mijn MacBook via synchrone weergave naar mijn apple-TV .

Wanneer ik een film wil afspelen maak ik mijn media speler full screen , vervolgens klik ik op synchrone weergave om middels mijn Apple TV beeld te verkrijgen op mijn Sony 85 inch TV .
Wanneer ik de film stopt en op mijn computer weg klik , dan is de resolutie op mijn beeldscherm dusdanig dat ik een vergrootglas nodig heb om te kunnen lezen wat er staat . dan log ik uit en weer in en staat alles weer normaal echter ik vroeg mij af of dit makkelijker kon .

Relevante software en hardware die ik gebruik

MacBook 2021 m1 13 inch
appel tv vorige generatie
Sony tv 85 inch brava ( android tv )

media : HEVC 720x400 24FPS

...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Gezocht op scherm resolutie MacBook terugzetten na synchrone weergave via Apple TV .
veel via systeem voorkeuren maar ik zoek een toetsencombinatie om dit te bewerkstelligen .

alvast bedankt .

...

Beste antwoord (via buildid2010 op 04-01-2022 20:22)

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:12

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Niet helemaal antwoord op je vraag, maar je hebt ook videoplayers die direct naar je AppleTV kunnen 'streamen' dan hoef je geen synchrone weergave te starten/stoppen. (Je kan zelfs lekker op je laptop blijven werken tijdens film kijken ;-) )

Bijvoorbeeld Beamer of Airflow

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:12

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Niet helemaal antwoord op je vraag, maar je hebt ook videoplayers die direct naar je AppleTV kunnen 'streamen' dan hoef je geen synchrone weergave te starten/stoppen. (Je kan zelfs lekker op je laptop blijven werken tijdens film kijken ;-) )

Bijvoorbeeld Beamer of Airflow

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

@buildid2010 Ik zou het nog makkelijker maken.

Installeer gewoon Plex Media Server op je Mac en Plex op je Apple TV.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

• buildid2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-05 11:21
Bedankt, heren . het streamen via mijn media speler kan inderdaad heb hier nooit aan gedacht .

Deze oplossing werkt uitstekend .

Bedankt .

• m_a_rnix
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-03 10:14
Overigens: CMD-F1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee