Ik heb mijn NAS voorzien van een UART naar USB convertor zodat ik toegang heb tot de boot console. Nu zou ik die setup wat permanenter en eleganter willen maken, maar echt geschikt voor inbouw is mijn setje niet, de kabels zijn vast gesoldeerd, dus geen pinnetjes met connector, en de adapter hangt los uit de behuizing, er is niet echt de mogelijkheid om de mini-USB connector door de behuizing te steken en te monteren of zo.
Bestaat er iets zodat als ik in de behuizing een gat maak, dat ik daar een mini-USB connector kan monteren die dan in de behuizing naar pins gaat, die gaan dan via een stekker naar kabeltjes, vast gesoldeerd op de UART van het moederbord.
Heeft misschien iemand een hint? Hoe kleiner hoe beter, zodat het zeker in de behuizing gaat passen.
Bestaat er iets zodat als ik in de behuizing een gat maak, dat ik daar een mini-USB connector kan monteren die dan in de behuizing naar pins gaat, die gaan dan via een stekker naar kabeltjes, vast gesoldeerd op de UART van het moederbord.
Heeft misschien iemand een hint? Hoe kleiner hoe beter, zodat het zeker in de behuizing gaat passen.