Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: stopecocide.nl ๐๐๐
Vraag
Alle reacties
Het kan aan mij liggen maar ik begrijp de vraagstelling niet helemaal. Wat heeft je harde schijf te maken met je ProtonMail account? En wat heeft de titel van het foto's delen/syncen met vrienden daar weer mee te maken?
Wellicht wat meer details geven over het precieze probleem.
Wellicht wat meer details geven over het precieze probleem.
Terughalen van je backup device!djdg schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:41:
Mijn harde schijf is gecrashed en ik wil graag mijn foto's terug. Hoe kan ik de originele foto's terugkrijgen?
Mijn vrienden zijn nog in het bezit van de originele (weekendjes weg bijvoorbeeld). Die zou ik ook weer in mijn bezit willen hebben. Is er een mogelijkheid dat ze die via een clouddienst syncen zodat ik ze daar van kan downloaden?
Ik ben ook nog fotos verloren van mensen uit het buitenland die ik dan uit wil nodigen om ze via een door mij aangeleverde link te uploaden.
ProtonDrive is toch een betaalde clouddienst waar je ook foto's kunt uploaden?
Ik ben ook nog fotos verloren van mensen uit het buitenland die ik dan uit wil nodigen om ze via een door mij aangeleverde link te uploaden.
[Voor 9% gewijzigd door djdg op 03-01-2022 16:50]
Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: stopecocide.nl ๐๐๐
Je kan elke clouddienst daarvoor gebruiken: Google Drive, Dropbox, OneDrive, Mega etc.djdg schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:48:
Mijn vrienden zijn nog in het bezit van de originele (weekendjes weg bijvoorbeeld). Die zou ik ook weer in mijn bezit willen hebben. Is er een mogelijkheid dat ze die via een clouddienst syncen zodat ik ze daar van kan downloaden?
Je kan toch ook vragen of ze je de foto's gewoon even kunnen mailen.
Precies, of Dropbox, werkt ook makkelijk. Of ze sturen het via WeTransfer.
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
- Gonadan
- Registratie: Februari 2004
- Laatst online: 10:46
Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
:strip_exif()/u/106968/belkar2.gif?f=community)
@djdg ik heb de titel van je topic even verduidelijkt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dit zou wel eens de gouden tip kunnen zijn! Ik ga het onderzoeken.MrSenne schreef op dinsdag 4 januari 2022 @ 13:29:
Ik deed dit altijd met Dropbox File Requests.
https://help.dropbox.com/...share/create-file-request

Pagina: 1