Toon posts:

Hoe kunnen vrienden verloren foto's makkelijk met mij delen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• djdg
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-03 20:25
Mijn harde schijf is gecrashed en ik wil graag mijn foto's terug. Hoe kan ik de originele foto's terugkrijgen?

Ik heb een ProtonMail account, is ProtonDrive een mogelijkheid?

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: stopecocide.nl ๐Ÿ’š๐ŸŒ๐Ÿ’š

Alle reacties

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
Het kan aan mij liggen maar ik begrijp de vraagstelling niet helemaal. Wat heeft je harde schijf te maken met je ProtonMail account? En wat heeft de titel van het foto's delen/syncen met vrienden daar weer mee te maken?

Wellicht wat meer details geven over het precieze probleem.

• ehtweak
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ehtweak

ICT opruimer

djdg schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:41:
Mijn harde schijf is gecrashed en ik wil graag mijn foto's terug. Hoe kan ik de originele foto's terugkrijgen?
Terughalen van je backup device!

ย ย ย Mooie Plaatjesย ย ย 

• djdg
Mijn vrienden zijn nog in het bezit van de originele (weekendjes weg bijvoorbeeld). Die zou ik ook weer in mijn bezit willen hebben. Is er een mogelijkheid dat ze die via een clouddienst syncen zodat ik ze daar van kan downloaden?

Ik ben ook nog fotos verloren van mensen uit het buitenland die ik dan uit wil nodigen om ze via een door mij aangeleverde link te uploaden.

ProtonDrive is toch een betaalde clouddienst waar je ook foto's kunt uploaden?

[Voor 9% gewijzigd door djdg op 03-01-2022 16:50]

Word Aardebeschermer en help mee om ecocide tot een internationale misdaad te maken: stopecocide.nl ๐Ÿ’š๐ŸŒ๐Ÿ’š

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01:33
djdg schreef op maandag 3 januari 2022 @ 16:48:
Mijn vrienden zijn nog in het bezit van de originele (weekendjes weg bijvoorbeeld). Die zou ik ook weer in mijn bezit willen hebben. Is er een mogelijkheid dat ze die via een clouddienst syncen zodat ik ze daar van kan downloaden?

Ik ben ook nog fotos verloren van mensen uit het buitenland die ik dan uit wil nodigen om ze via een door mij aangeleverde link te uploaden.

ProtonDrive is toch een betaalde clouddienst waar je ook foto's kunt uploaden?
Je kan elke clouddienst daarvoor gebruiken: Google Drive, Dropbox, OneDrive, Mega etc.

Je kan toch ook vragen of ze je de foto's gewoon even kunnen mailen.

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-03 21:02

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Precies, of Dropbox, werkt ook makkelijk. Of ze sturen het via WeTransfer.

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:46

Gonadan

Admin Foto & Video, Harde Waren, Consumentenelektronica
@djdg ik heb de titel van je topic even verduidelijkt.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• MrSenne
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 24-03 16:25
Ik deed dit altijd met Dropbox File Requests.

https://help.dropbox.com/...share/create-file-request

• djdg
Dit zou wel eens de gouden tip kunnen zijn! Ik ga het onderzoeken. _/-\o_

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee