Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore
Vraag
Alle reacties
Ik heb voor de SE ooit deze besteld en gemonteerd, ik was er goed tevreden over.
https://www.fixjeiphone.n...-se-batterij-a-kwaliteit/
ik heb een paar jaar geleden ook bij deze webshop een SE accu besteld.MarkyB schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:44:
Ik heb voor de SE ooit deze besteld en gemonteerd, ik was er goed tevreden over.
redelijke prijs en werkt prima
Hier, voor weinig te koop. Wel zelf even plaatsen: V&A aangeboden: Apple iPhone SE accu + tools en adhesive
Je kunt door blijven gaan met goedkope batterijen, of direct bij Apple laten vervangen.blauwemac schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:31:
hallo!
Voor mijn iphone SE (eerste serie) ben ik op zoek naar een nieuwe batterij. Ik heb al een paar keer de batterij vervangen, maar ben altijd teleurgesteld door hoe land die 'nieuwe' dan meegaan. Mijn laatste aankoop is helemaal een ramp, m'n iphone crasht daarmee om de haverklap. Wie kan me een betaalbare en toch goed bruikbare verkoper/batterij aanraden.
met dank!
Je krijgt dan ook garantie op de reparatie zelf, en op de batterij/accu. Voordeel is ook dat je originele onderdelen krijgt, en dat alle afdek plaatjes,touch-id flex-cable en schroefjes correct zijn gemonteerd. Nadeel is €55,- in eens uitgave.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Bij mij voorgaande iPhones heb ik de accu zelf vervangen, maar (zoals je zelf aangeeft) is het dan telkens nét niet.
Je kunt nu weer +- €20 uitgeven tot de volgende vervanging, of nu €55 bij Apple of bijv Coolblue (originele accu) uitgeven waardoor je weer een aantal jaar vooruit kan.
Je kunt nu weer +- €20 uitgeven tot de volgende vervanging, of nu €55 bij Apple of bijv Coolblue (originele accu) uitgeven waardoor je weer een aantal jaar vooruit kan.
Veel dank voor jullie hulp!
Bij Apple vind ik het eigenlijk te duur. Bovendien is het gedoe, want ik woon niet bij een Apple winkel in de buurt, dus dat is opsturen en afwachten enzo. Dus ik doe het liever zelf.
Fixjeiphone heeft de premium batterij niet meer, maar wel een 'gewone', misschien dat ik die ga kopen. Coolblue heeft ze ook niet, althans ik kan ze niet vinden. Ik heb ook contact opgenomen met de tweaker die hierboven wordt genoemd. Misschien word dat nog wat.
Het is toch wel gek, dat het zo lastig is om met enige zekerheid een goede (losse, dus zonder inbouwkosten) batterij te kopen. Terwijl je verder van ongeveer elk los schroefje goede reviews kunt vinden...
Bij Apple vind ik het eigenlijk te duur. Bovendien is het gedoe, want ik woon niet bij een Apple winkel in de buurt, dus dat is opsturen en afwachten enzo. Dus ik doe het liever zelf.
Fixjeiphone heeft de premium batterij niet meer, maar wel een 'gewone', misschien dat ik die ga kopen. Coolblue heeft ze ook niet, althans ik kan ze niet vinden. Ik heb ook contact opgenomen met de tweaker die hierboven wordt genoemd. Misschien word dat nog wat.
Het is toch wel gek, dat het zo lastig is om met enige zekerheid een goede (losse, dus zonder inbouwkosten) batterij te kopen. Terwijl je verder van ongeveer elk los schroefje goede reviews kunt vinden...
[ Voor 4% gewijzigd door blauwemac op 05-01-2022 09:24 ]
Pana WH-MDC05f3e5 / 2700Wp / Nefit gasketel 2000 voor SWW / Vermont Castings Encore
Het is maar wat je duur vindt... Even in één keer goed aanpakken door een orginele batterij erin laten zetten (en effe een stukje te rijden naar een Apple store en dan wachten), of aan blijven klooien met niet-orginele troep waardoor de kosten alleen maar meer zijn na verloop van tijd en je je groen en geel ergert.blauwemac schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 09:24:
Veel dank voor jullie hulp!
Wat is nou 55 euro als je er misschien wel een paar jaar lang plezier van hebt? Ik wist het wel.
Nounounou, zit ik hier nu echt op Tweakers.net? Worden mensen hier nu echt afgeraden om een reparatie zelf uit te voeren?
Ik heb zelf bij een reparatiewinkel gewerkt en vond het altijd leuk als mensen langskwamen die zelf een reparatie wilden proberen of als ze wilden meekijken.
Het kwam ook wel eens voor dat mensen losse onderdelen bij ons wilde kopen daarvoor. Dit boden we niet aan, maar dat was altijd wel te regelen.
Eigenlijk is het ook best logisch: als wij een reparatie uitvoerden moest dat natuurlijk met goede kwaliteit onderdelen waar we een jaar lang garantie op gaven.
Dit is misschien niet helemaal het antwoord waar OP naar op zoek is, maar je zou een lokale reparatiewinkel (als die goede beoordelingen heeft) kunnen vragen of ze je een losse batterij willen verkopen. De kans is dan net iets groter dat de kwaliteit in de buurt van een originele komt.
Als mensen mij vragen waar ze iPhone onderdelen kunnen bestellen wij ik in eerste instantie naar iFixit en vervolgens naar Fixjeiphone.
iFixit is wel een stukje duurder, maar bieden ook een levensduur garantie voor de onderdelen (voor de batterij minimaal een jaar dus) en hebben een goede klantenservice.
Ik hoop dat je wat geschikts kan vinden!
Ik heb zelf bij een reparatiewinkel gewerkt en vond het altijd leuk als mensen langskwamen die zelf een reparatie wilden proberen of als ze wilden meekijken.
Het kwam ook wel eens voor dat mensen losse onderdelen bij ons wilde kopen daarvoor. Dit boden we niet aan, maar dat was altijd wel te regelen.
Eigenlijk is het ook best logisch: als wij een reparatie uitvoerden moest dat natuurlijk met goede kwaliteit onderdelen waar we een jaar lang garantie op gaven.
Dit is misschien niet helemaal het antwoord waar OP naar op zoek is, maar je zou een lokale reparatiewinkel (als die goede beoordelingen heeft) kunnen vragen of ze je een losse batterij willen verkopen. De kans is dan net iets groter dat de kwaliteit in de buurt van een originele komt.
Als mensen mij vragen waar ze iPhone onderdelen kunnen bestellen wij ik in eerste instantie naar iFixit en vervolgens naar Fixjeiphone.
iFixit is wel een stukje duurder, maar bieden ook een levensduur garantie voor de onderdelen (voor de batterij minimaal een jaar dus) en hebben een goede klantenservice.
Ik hoop dat je wat geschikts kan vinden!
Dit is denk ik een beetje het goedkoop of goed dilemma. In een hoop situaties zal je een keuze moeten maken tussen die twee aangezien beide tegelijk moeilijk te bereiken is. (Origineel was het natuurlijk "Quick, Cheap or Good, pick any two from these three...")
Pagina: 1