Een warmtepomp installateur in Amstelveen?

Pagina: 1
Acties:
  • 649 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gench
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-05 00:46
Hallo,

Wij zijn ons hoekhuis uit 1950 (135m2, Amstelveen) aan het renoveren en willen graag een volledig elektrische warmtepomp. We kunnen echter geen warmtepomp installateur vinden. We krijgen ofwel no-return voor onze offerteaanvragen of gekke bedragen. Is er iemand met een goede installateur referentie?

PS: we hebben nog geen keuze gemaakt over het merk warmtepomp.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Misschien heeft @koevlaas2 wel een gaatje (in zijn agenda)?

[ Voor 16% gewijzigd door AUijtdehaag op 03-01-2022 13:19 ]

PVOutput Github - Div ESP TK: MHI - Clack - Ecodan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koevlaas2
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22-05 20:35
Hangt er vanaf wanneer, ik zit voor de maand Januari wel behoorlijk vol, daarna kan ik wel wat gaatjes opvullen.
Buiten dit alles zijn de spullen op dit moment soms ook lastig op korte termijn leverbaar, heeft dus sowieso wat aanlooptijd.

13,1 kWp, Ecodan R32 7,5 , WTW ventilatie, Daikin FTXM35M(R) (5x), Doorstroomverwarmer, Douche WTW, Emco Novette Twin met LFP accu 51.2V 40Ah, Opel Vivaro DC L3H1 75kW (12-2022).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gench
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-05 00:46
Dank u @AUijtdehaag @koevlaas2 . Het zou geweldig zijn om iemand van dit forum te hebben. Ik stuur een
bericht naar @koevlaas2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johan Bogle
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 11:39
Hier hetzelfde probleem. Wij hebben op zich geen bloedspoed, maar zoeken een installateur/advisier voor een hybride waterpomp in Utrecht om in 2022 een warmtepomp te plaatsen. Als iemand tips heeft hoor ik ze graag. We zoeken experts op het gebied van warmtepompen die goed kunnen adviseren en optimaliseren, geen loodgieters die enkel weten welke leiding waarop moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gosse_W
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-05 07:41

Gosse_W

Brims

Heel herkenbaar, deze vraag. Zelfde hier in het Noorden; veel bedrijven die volgens de website warmtepompen installeren, maar je moet echt doordrammen en achteraan bellen om eentje te vinden die daadwerkelijk reageert. Nou eentje die zelfs voor het uitbrengen van een offerte al Eur 275,-- rekent. (Is dat normaal, overigens? Ik snap het vanuit het bedrijf wel, ze steken er tenslotte moeite in, maar dit soort praktijken geeft ook meteen vendor lock-in. De offertekosten krijg je als korting als je hen daadwerkelijk de opdracht gunt).

5300Wp Fryslân 53¼°NB ZZO 45° SMA 5kW | Gasloos sinds 4/9/23 Hitachi Yutaki S 8kW | Leaf 40kWh 2018
Your best friend is you, I'm my best friend too, I share the same views and hardly ever argue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:45

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

Dit is een discussieforum, geen werkspot. Hoe goedbedoeld ook, dit gaan we niet doen.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.