Toon posts:

Welke videokaart van de 2 is beter en waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 410 views

Vraag

• ValentinoR
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-01-2022
Hallo,
Mijn vraag is welke kaart beter is?

En waar jullie keuze naar uit zou gaan en waarom ;-)

Ik kan kiezen tussen een GTX 1660 TI of RTX 2060 Super) welke kaart zouden jullie kiezen en waarom?

Thnx 😎

Alle reacties

• RubenDJ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:35
De 2060 is zonder twijfel de snellere kaart, maar dat had je vast ook al gevonden, toch?

Je benoemt verder geen prijzen, merken of andere criteria die voor jou belangrijk zijn dus dat is dan ook het enige wat er over gezegd kan worden.

specs

• ValentinoR
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik heb nu zelf de gtx 1660 er in maar heb de rtx2060 super liggen sinds kort en twijfelde of het voldoende verschil brengt kwa fps enz.. maar thnx voor je reactie

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 23:15
ValentinoR schreef op maandag 3 januari 2022 @ 02:26:
Ik heb nu zelf de gtx 1660 er in maar heb de rtx2060 super liggen sinds kort en twijfelde of het voldoende verschil brengt kwa fps enz.. maar thnx voor je reactie
Als je het hebt liggen, waarom probeer je het dan niet? Dan kan je met eigen ogen zien hoeveel het scheelt in jouw situatie. Ligt ook aan je andere hardware, voornamelijk cpu, de games, de settings en resolutie.

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06:23
Een kleine zoekopdracht geeft al genoeg resultaat toch?
https://gpu.userbenchmark...ia-GTX-1660-Ti/4034vs4037

https://versus.com/en/nvi...s-nvidia-geforce-rtx-2060

https://technical.city/en...60-vs-GeForce-GTX-1660-Ti

En als je de kaart al hebt liggen? Even testen?

(Waarom? Heeft meer kracht)

[Voor 4% gewijzigd door Cave_Boy op 03-01-2022 06:54]

• ruftman
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-02 14:33
Daarnaast kun je met de RTX 2060 gebruik maken van DLSS en eventueel raytracing (voor zover dat niet ten koste gaat van je fps).

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Wordt dat elk topic? Welke is beter? CPU, keyboard, GPU, volgende week USB-ventilators?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 25-01 14:16

Intergalactic

Testlab CoΓΆrdinator & Moderator Harde Waren

π™Έπš—πšŸπšŠπšπšŽπš›πšœ π™Όπšžπšœπš π™³πš’πšŽ

lijkt me vrij simpel om dit zelf op te zoeken.

| πš’πš— πšœπš™πšŠπšŒπšŽ, πš—πš˜ πš˜πš—πšŽ πšŒπšŠπš— πš‘πšŽπšŠπš› 𝚒𝚘𝚞 πšœπšŒπš›πšŽπšŠπš– | Tweakers Discord |

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee