Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10, versie 20H2.
Mail app, versie 16005.14326.20544.0
De PC is een half jaar oud. Specs:
E-mail komt binnen in Postvak IN, en dat is via IMAP van een Quicknet.nl-adres.
Deze worden dan handmatig naar een andere map verplaatst. (Zelf dacht ik dat die mappen ook via IMAP gesynchroniseerd waren, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Zodra een e-mail verplaatst wordt uit Postvak IN, wordt deze dus ook meteen van de server verwijderd.)
Ineens zijn sinds donderdag bijna al die extra mappen leeg. In 3 daarvan zitten de e-mails nog gewoon erin, maar bij ruim 10 anderen zijn ze helemaal leeg.
Mijn vraag:
Hoe krijg ik die e-mails weer terug te zien?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Windows 10, versie 20H2.
Mail app, versie 16005.14326.20544.0
De PC is een half jaar oud. Specs:
- Intel Core i5, 3,2GHz
- 256GB SSD Samsung
- 8GB ram
E-mail komt binnen in Postvak IN, en dat is via IMAP van een Quicknet.nl-adres.
Deze worden dan handmatig naar een andere map verplaatst. (Zelf dacht ik dat die mappen ook via IMAP gesynchroniseerd waren, maar dat blijkt dus niet zo te zijn. Zodra een e-mail verplaatst wordt uit Postvak IN, wordt deze dus ook meteen van de server verwijderd.)
Ineens zijn sinds donderdag bijna al die extra mappen leeg. In 3 daarvan zitten de e-mails nog gewoon erin, maar bij ruim 10 anderen zijn ze helemaal leeg.
Mijn vraag:
Hoe krijg ik die e-mails weer terug te zien?
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- De laatste Windows updates binnenhalen en opnieuw opstarten hielp niet.
- Op de webmail van Ziggo gekeken, maar daar stonden de e-mails dus niet in.
- In de mail app zoeken naar bepaalde berichten die erin horen te staan, maar geen resultaten gevonden.
- In de map met verwijderde items staan ze ook niet in. (Deze map is niet leeg en daar staan wel de echt verwijderde mails in.)
- Onze laatste backup bekeken, maar die is te oud voor de meest recente e-mails.
- Op internet gezocht, maar de meeste gaan over dat mappen ineens zijn verdwenen. Maar bij ons zijn de mappen er gewoon nog, maar zijn ze leeg.
Speel ook Airplane Manager en Repeat