Uitbreiding van home cinema set

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desaff
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 29-06 13:14
Mijn vraag
Hoe kan ik mijn huidige setup upgraden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb twee bookshelf speakers van triangle de borea br03. Daarnaast heb ik een receiver Denon x1600h.
Ik wil voornamelijk voor gamen en films kijken de ervaring verbeteren. Wat kan ik het beste doen:
- een subwoofer aanschaffen voor meer bass?
-of een center speaker erbij voor de vocals?

Ik wil maximaal 400€ uitgeven.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb rond gekeken voor subwoofers maar kom er niet helemaal uit wat handig is.
Ik zie dat SVS (sp/sb1000) goede subwoofers maakt. Daarnaast heb ik ook de Polk audio HTS 10 gevonden en de Klipsch R120sw.
Wat betreft de center speakers heb je ook van Triangle een bijpassende center speaker maar de reviews (beperkt beschikbaar) zijn niet heel positief.
Ik sta ook open voor andere merk subwoofer of center speaker.

[ Voor 4% gewijzigd door desaff op 02-01-2022 18:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieT
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 14:28
Subwoofer, en dan is binnen of tegen je budget aan de SVS denk ik onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pman63
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:39
Voor stemmen is een center toch echt wel een hoorbare aanvulling. En waarom dan wel een EISA award voor de borea serie als men niet zo positief is. Ik zou gewoon eens gaan luisteren als het weer kan en dan de knoop doorhakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desaff
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb uiteindelijk een center speaker gekocht van Triangle en nu nog aan het kijken voor een subwoofer. Dus niet of of maar en en…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-07 13:00
desaff schreef op maandag 3 januari 2022 @ 17:18:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb uiteindelijk een center speaker gekocht van Triangle en nu nog aan het kijken voor een subwoofer. Dus niet of of maar en en…
Hoe bevalt het met center?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desaff
Heel erg goed. Verreikt echt de bookshelf speakers
Pagina: 1