Mijn vraag
hallo iedereen mijn vraag is of jullie misschien een oplossing hebben voor de hoge temperaturen op mijn CPU?
of is het best dat ik een nieuwe pc koop (gaming)
Relevante software en hardware die ik gebruik
de pc die ik nu heb voor over 4/5 jaar is een prebuild pc en weet dus niet de relevante software.
Toen ik mijn pc net had kon ik altijd wel 144 fps cap krijgen op al mijn games, als ik mijn gaming settings op laag zet.
(dit vind ik geen probleem)
Maar de laatste tijd kreeg ik harde fps drops en vroeg mij af hoe dit kwam.
heb dan een app gedownload (speccy) en zag dan dat mijn pc in rust stand 90°C
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb mijn pc al is schoon gemaakt met samengedrukte lucht.
(heb dit wel gedaan zonder de onderdelen eruit te halen omdat ik schrik heb dat ik iets kapot zou maken)
Ik weet namelijk niet zo veel van gaming pc
heb ook gehoord dat ik misschien mijn paste moet veranderen in de CPU, is dit een goed idee?
alvast bedankt voor u reactie
hallo iedereen mijn vraag is of jullie misschien een oplossing hebben voor de hoge temperaturen op mijn CPU?
of is het best dat ik een nieuwe pc koop (gaming)
Relevante software en hardware die ik gebruik
de pc die ik nu heb voor over 4/5 jaar is een prebuild pc en weet dus niet de relevante software.
Toen ik mijn pc net had kon ik altijd wel 144 fps cap krijgen op al mijn games, als ik mijn gaming settings op laag zet.
(dit vind ik geen probleem)
Maar de laatste tijd kreeg ik harde fps drops en vroeg mij af hoe dit kwam.
heb dan een app gedownload (speccy) en zag dan dat mijn pc in rust stand 90°C
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb mijn pc al is schoon gemaakt met samengedrukte lucht.
(heb dit wel gedaan zonder de onderdelen eruit te halen omdat ik schrik heb dat ik iets kapot zou maken)
Ik weet namelijk niet zo veel van gaming pc
heb ook gehoord dat ik misschien mijn paste moet veranderen in de CPU, is dit een goed idee?
alvast bedankt voor u reactie