Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• merelvanzutphen
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 02-01-2022
Mijn vraag:
Graag zou ik een back-up maken van mijn Galaxy S20, echter werkt het touchscreen niet meer....

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Dr. Fone --> echter kun je hierbij bvb wel je toestel ontgrendelen maar verwijderd deze al je gegevens, wil je een back-up maken moet je in je toestel kunnen....
FindMyPhone van Samsung zelf --> toestel wordt wel gevonden en kan ik af laten gaan maar niet mogelijk om back-up te maken of toestel te ontgrendelen.

Dus HELP wie heeft dé oplossing zodat ik mijn gegevens terug kan vinden?
Alvast bedankt ;w

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
OTP met tobo en muis? Anders via recovery/adb je data naar je pc halen

[ Voor 53% gewijzigd door ImNotnoa op 02-01-2022 17:23 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:05
Deze vraag is al vaker gesteld op het forum, oplossing toen, koppel de telefoon aan een USB-C dockingstation met daaraan een monitor, muis en toetsenbord. Mogelijk op je werk, of bij een bekende van je op het werk staan die dingen opgesteld, en anders kun je overwegen er een aan te schaffen:
https://tweakers.net/dock...th5zo--GfYw6QJ-7d0OFVSvkB
Op die externe monitor kun je dan je scherm zien en deze bedienen via de externe muis en toetsenbord, en zo ook wachtwoorden invoeren, noem maar op.

Ander alternatief, ga naar een lokale telefoon reparatie winkel (even bellen voor click en collect afspraak), en kijk wat zij kunnen betekenen, bijvoorbeeld met een nieuw of tijdelijk scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Als het scherm zelf nog wel werkt, sluit een muis met usb-c aan.