Draadloze 5.1 set
Zoals de titel van het topic als zegt zoek ik een draadloze 5.1 set. Ik weet dat bedraad altijd beter is, maar het gaat me er juist om dat ik geen draden wil. Heb in elke hoek wel een stopcontact. Het geheel komt in de woonkamer te staan, TV hoek is 5x4, keuken en aanbouw zit er aan vast (totaal 50m2). Overdag word er muziek op geluisterd en 's avonds gegamed/genetflixed en film op gekeken.Mijn ideale set bestaat uit het volgende
- Reciever, waar ik mijn PS5/Nintendo Switch/Chromecast Ultra/Steam Link op aansluit dus incl hdmi 2.1
Via de receiver loopt er een kabel naar mijn tv (word een LG OLED, 4K 55inch). - Vier speakers, elk in een hoek tegen het plafond een welke alleen gevoed hoeven te worden(extra kastje voor wireless, welke ik kan wegwerken achter de speakers is geen probleem)
- Subwoofer, deze mag bedraad zijn.
- Speakers in de kleur wit
Relevante software en hardware die ik gebruik
- LG OLED
- Nintendo Switch
- PS5
- Chromecast Ultra
- Steam Link
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Het volgende setje van Teufel komt het meest in de buurt alleen heeft deze een soundbar inplaats van twee front speakers. Verder kwam ik ook hun rearstation tegen, alleen dat is alleen voor de achter speakers.Heb ook naar Sonos gekeken maar dat is dus ook een soundbar met een subwoofer en achter boxen.
Harman kardon heeft ook een setje maar de reviews hiervan zijn niet al te best en ze zijn zwart.
Wat wil je weten
Bestaat er zoiets wat ik beschrijf of is dit samen te stellen uit een losse receiver en wireless zenders/losse boxen?Qua prijs heb ik er rond de 2000 euro voor over, maar ben sowieso benieuwd of zoiets er is dus ook al is het 6000 euro wil ik het graag weten. Koop het alleen niet dan