Ik heb verschillende malen gehoord (onder andere besproken in de Tweakers podcast) dat de QR code in de coronacheck app, als hij eenmaal gemaakt is niet meer terug te trekken is. Ik zou graag willen weten of dit nog steeds zo is. Ik ben bijvoorbeeld nieuwsgierig hoe dit nou zit bij de boostervaccinatie Is het mogelijk om via de coronacheck app te bevestigen dat iemand een booster heeft.
Ik ben ook nieuwsgierig naar alle andere informatie over deze app omdat je veel indianen verhalen hoort van de "wappies"
Klopt het dat de app open-source is. Wat voor verandering zijn er ondertussen al doorgevoerd in de app die de privacy in gevaar zouden kunnen brengen?
Zijn er mensen die deze app regelmatig checken op dingen die er niet "pluis" zijn?
Wat zijn de potentiële gevaren?
Dat soort dingen dus.
Alvast bedankt voor je input.
Ik ben ook nieuwsgierig naar alle andere informatie over deze app omdat je veel indianen verhalen hoort van de "wappies"
Klopt het dat de app open-source is. Wat voor verandering zijn er ondertussen al doorgevoerd in de app die de privacy in gevaar zouden kunnen brengen?
Zijn er mensen die deze app regelmatig checken op dingen die er niet "pluis" zijn?
Wat zijn de potentiële gevaren?
Dat soort dingen dus.
Alvast bedankt voor je input.