Outlook Office e-mail recall Macbook werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hallotweaker1
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 02-01-2022
Hallo! Ik heb gisteren enkele e-mails gestuurd maar daar stonden wat spelfouten in. Ik wil de e-mails graag unsenden en ik zag dat er bij Outlook een optie tot "recall email" is.
Echter kan ik dit nergens in het programma vinden. Ik vraag mij dus af hoe ik dit moet doen. Bijgevoegd screenshots van hoe Outlook er bij mij uitziet. Ik heb de nieuwste Outlook versie app van Office en kan switchen tussen de oude en nieuwe Outlook. Ik gebruik een Macbook Air.

Nieuwe versie outlook die ik heb:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/leEPaKO6Rm8IBuLfmP_xuJRG82s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dItLqqLq2CslWpmGhFaa9ZLn.png?f=fotoalbum_large

Geswitcht naar de oude versie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a2WKVx9orvr_iRLG-Dma-D3_5Uw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bMAW6wj7z2Yc5wHC9youvnfk.png?f=fotoalbum_large

Verder heb ik al Youtube filmpjes gekeken, maar daar zie ik allemaal opties die ik niet heb met Outlook van Microsoft office. Zo zie ik bijvoorbeeld niet wanneer ik dubbelklik op de email de optie file naast message. Als ik boven in de balk naast chrome op file klik, dan krijg ik niet de juiste opties.

Dit zie ik o.a. in de filmpjes:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EJFgMYrdWl9zHwJYy_ean8R1yFY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tKgvfvcO78fUiPoD1OBzbSCR.png?f=fotoalbum_large

Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Terugtrekken van mail is volgens mij alleen mogelijk indien je gebruik maakt van Exchange EN de ontvanger op dezelfde server (domein) zit. En dan (waarschijnlijk) alleen als de ontvanger de mail nog niet heeft geopend...

In alle andere gevallen moet je denken aan ouderwetse briefpost: je hebt de envelop in de brievenbus gestopt, en nu kom je erachter dat je hand niet door die gleuf past.
E-mail is er niet op ingericht dat de verzender (na op "Send" te hebben gedrukt) nog iets met de mail kan, en al helemaal niet om die mail te verwijderen op een andere server. Het staat in een box die met gebruikersnaam en wachtwoord te benaderen is, en jij hebt geen van beide...

offtopic:
Bestaat deze optie nog (of weer)? Ik dacht dat met Novell Groupwise wel zo'n beetje uitgestorven was...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jester-NL schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:19:
offtopic:
Bestaat deze optie nog (of weer)? Ik dacht dat met Novell Groupwise wel zo'n beetje uitgestorven was...
Oh dat waren leuke tijden.
Staat er een mailtje in je inbox dat je de vorige moet verwijderen 🤣

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:29
Terugtrekken van mail is volgens mij alleen mogelijk indien je gebruik maakt van Exchange EN de ontvanger op dezelfde server (domein) zit. En dan (waarschijnlijk) alleen als de ontvanger de mail nog niet heeft geopend...

In alle andere gevallen moet je denken aan ouderwetse briefpost: je hebt de envelop in de brievenbus gestopt, en nu kom je erachter dat je hand niet door die gleuf past.
E-mail is er niet op ingericht dat de verzender (na op "Send" te hebben gedrukt) nog iets met de mail kan, en al helemaal niet om die mail te verwijderen op een andere server. Het staat in een box die met gebruikersnaam en wachtwoord te benaderen is, en jij hebt geen van beide...

offtopic:
Dit inderdaad er is een Exchange account nodig en de mail kan alleen binnen het eigen domein (en dus de mailserver) worden ingetrokken.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokker_1999
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10:06

Blokker_1999

Full steam ahead

Dat waarschijnlijk mag je achter wege laten. Als de mail reeds gelezen is krijgt de ontvanger wel een bericht dat de verzender geprobeerd heeft de mail terug te halen en krijgt de verzender een bericht dat de terugroepactie mislukt is.

Maar het wordt nog leuker. Als de ontvanger een regel heeft staan die dat de mail doorstuurt naar een andere mailbox dan kan je ook die doorgestuurde mail niet meer terugroepen, maar daar krijg je helemaal geen melding van. Dus terwijl de verzender denkt de mail succesvol terug geroepen te hebben, kan de mail toch nog gelezen worden.

offtopic:
Tenzij je gmail gebruikt die je mail nog heel even achter houdt zodat je bij een "oh shit" gevoel vlak na verzenden toch nog even een undo kunt doen.

No keyboard detected. Press F1 to continue.