Vraag

• Margot1900
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 09-01-2022
Onze powerbank is gisteren ook ontploft, ik kan het merk niet meer achterhalen.
doodeng, net een bom. begon te sissen met rook dat eruit kwam, daarna te knallen. we duwden hem van het bureau af en kwam tegen de muur aan waar een papieren tas stond die in de fik vloog. met water geblust. gek genoeg doet de lader het nog wel, (samsung), dus kennelijk heeft het snoer de boel geblokkeerd?
iemand hier meer verstand van?
ik probeer een foto bij te sluiten, misschien dat iemand de power bank herkent.

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:47
Dat is duidelijk een Anker. Vorm deed al zo vermoeden, maar PowerCore zegt al voldoende.

Heb aardig wat Ankers gehad, en maar 1 die zich opgeblazen had zodat de accu zelf uit de behuizing was gedrukt (1 van de eerste versies).

Neem contact op met Anker; weet niet hoe de aftersales nu is, maar eerder was het top.

Maar zorg eerst dat je zelf helemaal in orde bent natuurlijk.

Pvouput live

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13:58

DataGhost

iPL dev

Ik herken hem niet, maar er staat gewoon "Core 15600" leesbaar op. Dat kan je zelf waarschijnlijk een stuk beter zien zonder die rare reflectie rechtsboven. Lijkt op een Anker PowerCore 15600 dan. Wat je ermee moet... tsja eerst contact opnemen met de verkoper en anders kan je Anker proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Reacties afgesplitst. @Margot1900 goed dat je de zoekfunctie hebt gebruikt, maar het is beter een eigen topic aan te maken voor je eigen vragen :) Welkom op GoT!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Margot1900
ah ok, dank je wel, ik ben hier voor het eerst. dus ik had nog geen idee..

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
Anker laat zich voorstaan op kwaliteit. In al hun verpakkingen zit ook een briefje in contact op te nemen indien niet happy.

Anker zou een merk moeten zijn dat veiliger producten maakt dan de standaard China meuk. In die zin is een ontploffende powerbank buiten de verwachting en absoluut niet tolerabel.

Ik benieuwd wat voor reactie topicstarter gaat krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Margot1900
Ik heb ze een mail gestuurd, dus het is even afwachten.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee