Ik heb een Surface Pro 4 met OEM licentie W10 Pro en overweeg een Pro 7 met Win Home aan te schaffen. Het zou moeten kunnen om de licenties om te wisselen, heb ik gelezen, maar dat is alleen mogelijk met Retail versies? Ik vind het eigenlijk van den gekke dat ik twee legale OEM versies op twee typres Suface Pro niet zou kunnen uitwisselen.... Ik gebruikt de Surface voor mijn werk, dus het moet wel volkomen legaal en veilig blijven.
De OEM licentie op de Pro 4 is geregistreerd op mijn Microsoft account
...
Mijn idee is:
1. het de-activeren van de Pro versie op de oude Pro 4
2. de licentie van Windows Home op de nieuwe Pro 7 ook registreren voor mijn Microsoft account,
en daarna ook de-activeren
3. de ge-deactiveerde / ongebruikte licentie van Win 10 Pro gebruiken voor de nieuwe Pro 7
De oude Pr 4 hoeft wat mij betreft niet eens meer gebruikt te worden, maar het zou mooi zijn dat die verder kan met de Home versie.
...
Kan een doorgewinterde Windows gebruiker een definitief oordeel kunnen vellen of dit al of niet kan??
Alvast bedankt
voor de bijdrages!
De OEM licentie op de Pro 4 is geregistreerd op mijn Microsoft account
...
Mijn idee is:
1. het de-activeren van de Pro versie op de oude Pro 4
2. de licentie van Windows Home op de nieuwe Pro 7 ook registreren voor mijn Microsoft account,
en daarna ook de-activeren
3. de ge-deactiveerde / ongebruikte licentie van Win 10 Pro gebruiken voor de nieuwe Pro 7
De oude Pr 4 hoeft wat mij betreft niet eens meer gebruikt te worden, maar het zou mooi zijn dat die verder kan met de Home versie.
...
Kan een doorgewinterde Windows gebruiker een definitief oordeel kunnen vellen of dit al of niet kan??
Alvast bedankt