Wat ga je met je laptop doen?
Reguliere Office werkzaamheden, en heel af en toe video's / foto's bewerken maar dat is niet waar ik de laptop primair voor gebruik. Er zijn drie gezinsleden die een eigen user-account krijgen op de laptop en die weleens gelijktijdig aangemeld zullen zijn.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 1.000 tot 1.500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
productreview: Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6 (82L5008CMH) review door JDVB
Hebben jullie nog tips? De 16ACH6 past prima in mijn budget, sterker nog, het zou nog wel wat duurder mogen zijn. Dus als er (duurdere) laptops zijn die het qua accuduur nog beter doen, is dat geen issue.
Reguliere Office werkzaamheden, en heel af en toe video's / foto's bewerken maar dat is niet waar ik de laptop primair voor gebruik. Er zijn drie gezinsleden die een eigen user-account krijgen op de laptop en die weleens gelijktijdig aangemeld zullen zijn.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 1.000 tot 1.500 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
- Minimaal 15,6"inch beeldscherm
- Een van de belangrijkste dingen is de accuduur. Het liefste zou ik een laptop willen waarbij de accu lang mee gaat. Daardoor kom je op een lichtgewicht laptop uit, alleen die gaan maar tot de 14 inch, en dat vind ik te klein. Aangezien de laptop aan de keukentafel wordt gebruikt, wil ik niet een externe monitor aansluiten.
productreview: Lenovo IdeaPad 5 Pro 16ACH6 (82L5008CMH) review door JDVB
Hebben jullie nog tips? De 16ACH6 past prima in mijn budget, sterker nog, het zou nog wel wat duurder mogen zijn. Dus als er (duurdere) laptops zijn die het qua accuduur nog beter doen, is dat geen issue.
[ Voor 10% gewijzigd door SuperCrisz op 02-01-2022 17:36 ]