Vraag

• Geert Willemse
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 09-01-2022
Mijn vraag

We hebben een PS4 welke tijdens het spelen van Call of Duty: Modern Warfare het beeldscherm op zwart gaat.

Voor zover we kunnen nagaan gebeurt dat alleen bij deze game.

Is dit probleem bekend en is hier een oplossing voor?

Alle reacties

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:55
buiten spelen?

of iets meer informatie delen over het ontstaan van het probleem... ;)

3480 kWh Solar Array, Xiaomi Mi10, i7-8700k 16GB DDR4 RTX 2070 8GB

• Geert Willemse
Welke informatie heb je daarvoor nodig?

• Djampire
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:55
doet hij het alleen bij COD? of ook bij andere spellen? draait de ventilator?

3480 kWh Solar Array, Xiaomi Mi10, i7-8700k 16GB DDR4 RTX 2070 8GB

• Geert Willemse
De PS4 is van onze zoon. Voor zover we na kunnen gaan is dat alleen bij Call of Duty. Het spel gaf overigens ook al problemen met installeren. Ik weet niet wat toen het probleem was maar het lukte pas na enkele pogingen. Volgens mij doet de ventilator het wel maar dat zal ik nog eens navragen.

• M4XX-94
  • Registratie: Januari 2022
Ik heb hetzelfde probleem. Al bekend wat de oorzaak/de oplossing kan zijn?

• PsychoBoyJack
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-02 20:37
Sinds de laatste update is MW voor mij ook onspeelbaar. Vaak moeilijk om een match te vinden, laden gaat niet goed, of zomaar tijdens een match een zwart scherm. (Op de PS5).

Je zou dingen kunnen proberen zoals; helemaal deleten en opnieuw installeren, licenties herstellen. Of hopen op een nieuwe update.

Ik wacht wel af of er nog een update komt die het hopelijk fixt. Maar het is echt een drama met dit spel. Erg leuk om te spelen, maar heel vaak na een update problemen die voor veel ergenissen zorgen...
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee