Ik heb een hele oude psu, zo oud dat ik de psu niet eens meer kan vinden op tweakers. Maar als je psu oud is kan hij dan kapot gaan en andere componenten zoals moederbord of gpu kapot maken door kortsluiting ofzo?
Vraag
Beste antwoord (via Kruikje op 03-01-2022 10:57)
15 jaar oud, ik zou mijn nieuwe hardware er niet meer aan riskeren.
Heeft zijn geld wel opgebracht ook denk ik zo.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
Alle reacties
Dat kan altijd, zelfs al is 'ie niet heel oud.
The devil is in the details.
Je zult toch echt iets meer informatie moeten geven dan dit
Kan best dat ie niet in de pricewatch, want niet alles staat daar. Wat weet je wel over deze PSU, maak eens een foto van het beste ding. Op de PSU zelf staat namelijk wel een merk en typenummer. Hoe oud denk je daarnaast dat ie ongeveer is?

Ik heb de psu gevonden pricewatch: Thermaltake Toughpower 850Wn9iels schreef op zondag 2 januari 2022 @ 11:48:
Je zult toch echt iets meer informatie moeten geven dan ditKan best dat ie niet in de pricewatch, want niet alles staat daar. Wat weet je wel over deze PSU, maak eens een foto van het beste ding. Op de PSU zelf staat namelijk wel een merk en typenummer. Hoe oud denk je daarnaast dat ie ongeveer is?
15 jaar oud, ik zou mijn nieuwe hardware er niet meer aan riskeren.
The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.
ATX2.2 dus sowieso we een idee om te vervangen als je moderne HW wilt gebruiken.
Pagina: 1