Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evandj
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 13:16
Beste mensen, ik ben op zoek naar meer informatie over het delen van een Playstation account, geen PSN+. Mijn nichtje wou graag spelen op een Playstation, omdat ze nog maar 7 jaar is en de spelletjes die ze wil spelen voorlopig enkel bestaan voor een PS4 staat mijn PS4 Pro bij haar, ze speelt haar spelletjes onder mijn account.

Voor nieuwjaar hebben we haar een PS4 Slim cadeau gedaan, deze moet wel nog worden geïnstalleerd. Van wat ik al heb gevonden via Reddit zouden savegames niet kunnen gekopieerd worden van de Pro naar de Slim, klopt dit. Dit zou betekenen dat ze op haar Slim het spel dat ze nu speelt Paw Patrol helemaal moet herbeginnen om de trophies die ze heeft verzameld opnieuw te verzamelen.

Daarom dacht ik van mijn account ook te installeren op de Slim zodat ze kon verder spelen waar ze gebleven was. Blijkbaar kan dit als je één instelt als Primary.

Nu is mijn vraag of mijn account op twee playstations problemen gaat geven als we tegelijkertijd zouden Playstation opstarten en inloggen via mijn id? Ik zou dit graag weten voor ik de slim installeer oom te vermijden dat ik instellingen zet waardoor het achteraf niet meer zou lukken.

Alvast bedankt voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

savegames kunnen wel overgezet worden , zodra jij PS Plus hebt , worden je savegames op de cloud gezet , daarmee kun je ze dus weer importeren op de nieuwe ps4 slim.

Zonder PS Plus lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evandj
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 23-05 13:16
Ik speel niet genoeg op PS4 om PS Plus te nemen en via deze weg blijven de savegames gelinkt aan mijn account en moet ik mijn account instellen op twee PS4, de Pro en de Slim. De bedoeling was dat ik voor mijn nichtje een aparte id aanmaakte zodat we nooit op dezelfde tijd met dezelfde id zouden inloggen op twee verschillende playstations. Ik weet niet dat dit mogelijk is of dat dit problemen gaat geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 00:52
Je kan ook met een usb stick de savegames overzetten naar de andere PS4 met de vereiste dat het echt hetzelfde account is. Mogelijk moet je daarvoor er een psn account van maken, zoek dat even op.

Om op haar PS4 slim toegang tot jou library met haar account kan je die slim de primary console voor jouw account maken. Dan kan je op je eigen pro gewoon inloggen met je eigen account en zelf gamen. Deze oplossing vereist dat je eigen pro dan wel online kan. Periodiek moet ook de slim online kunnen, dit natuurlijk voor de licentie checks.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh