Vraag

• Sientje67
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 02-01-2022
Mijn vraag
Vanmorgen wilde ik kijken hoe laat het was op mijn samsung S10, toen ik rechtsboven knop indrukte om te tijd te kunnen zien kreeg ik 2 icoontjes op mijn scherm met "uitschakelen" en "opnieuw opstarten". Als ik daar op druk bv op "opnieuw opstarten" de tekst "nogmaals tikken om uw telefoon opnieuw op te starten" als ik dat doe verdwijnt het icoontje maar gebeurt er helemaal niks. Verder is er aan de zijkant een mm breed wit lijntje te zien verticaal van ongeveer 2 cm, als ik daar over swipe zie ik een smal veld met de icoonjes van een aantal apps maar als ik daar op tik gebeurt er niks, swipe ik in het veld krijg ik de melding "ontgrendel uw telefoon om Personen weer te geven".
Wie weet wat er aan de hand is, wat kan ik doen? Een zachte reset lukte niet

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:13
Heb je toegang tot https://findmymobile.samsung.com/ via een Samsung account tot je apparaat? Daarvandaan kun je een reset proberen.

Je kunt ook batterij leeg laten lopen tot toestel uitvalt, dan aan de lader tot meer dan 20 procent opgeladen en aanzetten, dit helpt soms ook.

En anders nog een recovery mode hard reset proberen:
https://www.belsimpel.nl/...cks/resetten-via-recovery

Als dat allemaal nog niet werkt zou je met Odin nog kunnen proberen of je de telefoon kunt flashen met de laatste officiele rom.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:35
heb je al een geforceerde reboot geprobeerd? Power + volume omlaag zeven seconde ingedrukt houden.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee