Toon posts:

geluidskaart dell xps 13 9365

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• nielslange
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20-12-2022
sins kort een kruisje bij de luidspreker
reeds nieuwe windows geïnstalleerd maar dit helpt niet, hij geeft aan dat er geen geluidkaart aanwezig is
maar soms na een paar x op nieuw opstarten werkt alles weer als vanouds ,maar dit kan dus de volgende x weer fout zijn

dell xps 13 9365

Alle reacties

Anoniem: 37334

Wat zegt het Apparaatbeheer? (kruisjes/uitroeptekens)

Bios staat goed (on-board sound enabled oid)? Lijkt me wel, want soms doet ie t wel...

ff een Ubuntu/Live CD/USB proberen oid? (om een 'af-en-toe' hardwarefout uit te sluiten)

https://www.dell.com/comm...-sound-issue/td-p/6227863
^^ Hier een topicje met t zelfde probleem, maar geen oplossing... -O-

Apart drivers downloaden en handmatig aan de geluidskaart voeren?

[Voor 132% gewijzigd door Anoniem: 37334 op 01-01-2022 23:25]

• nielslange
Dat er geen geluidskaart aanwezig is
Die is gewoon niet te vinden.

Jet draadje over dit probleem had ik idd al gevonden😊

En ook de updates heb ik via dell al geïnstalleerd

En in de bios lijkt ook alles goed te staan.

Het enige is wat ik nog kan doen is wat jij zegt, een Ubuntu live cd proberen maar eerlijk gezegd is dat nog even uitxoek werk, ken Ubuntu wel maar daar houd het mee op.

Acties:
  • 0Henk 'm!
  • Pinned

• nielslange
Opgelost, heb de onderkant opgemaakt en zag daar een stekkerstje half loszitten, deze opzijn plek gebracht en sins dien is de storing weg, wat wel vreemd was dat de kabel van de stekker in de behuizing van het scherm ging en het dus lijkt dat het niets met het geluid te maken heeft.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Tip: controleer ook je keyboard even op haperingen want echt leesbaar / grammaticaal is het niet. ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee