Toon posts:

Beoordeling PassieWaterm Fordius

Pagina: 1
Acties:

• Fordius
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 31-03 20:09
Beste meneer heeft een ssd gekocht bij mij.
Vroeg of ik akkoord ging met 85,- incl verzenden ( verder niet gespecifieerd hoe het verzonden moest worden )
Hiermee ben ik akkoord gegaan.

Standaard genomen, in mijn ervaring hier op tweakers is dat mits doos aanwezig is
ze vaak voor brievenbus optie kiezen. Dus zodoende heb ik ook voor dat gekozen hierin.

Ik stuurde de koper bericht terug, met dat het op eigen risico zou gebeuren.
Mits pakketje verloren ging , niet zozeer bij stuk gaan. Hij ging akkoord hiermee.

Dus ik gaf aan dat ik het zou opsturen, met track & trace wat ik dus ook gedaan heb.
Track & trace kreeg ie ook meteen erna opgestuurd.

Ik heb het doos ingepakt met bubbelwrap.
Toen in een goed bubbelwrap enveloppe opgestuurd.

Beste man stuurde mij daarna een bericht of het klopt dat het om een brievenbus post ging, ik heb hem daarna ook beantwoord. Admins kunnen dat inzien en bevestigen, dus hoe hij erbij komt dat ik niet gereageerd heb blijft voor mij een raadsel.

Nouja pakketje ontvangen, slechte review ontvangen.
Voor communicatie een 2 , terwijl ik gewoon direct op al zijn berichten gecommuniceerd hebt, dus dit vind ik dan onterecht. Bedoel wat moet je meer doen dan meteen reageren op een bericht??? Om je communicatie goed te hebben , heb hem ook uitgelegd van waarom ik die methode koos.

Nouja stuurde mij daarna een iets minder vriendelijke bericht.
Ik heb hem daarna bericht terug gestuurd, weer kan admin het inzien natuurlijk.

Hij was niet blij dat ie daardoor 1 euro teveel heeft betaald voor verzenden.
Ik heb aangegeven dat ie een betaalverzoek mag sturen , omdat het een lagere verzendkosten had.
Mja anderszijds materiaal is niet gratis, maar goed ga niet moeilijk doen om een eurootje.

Meneer is nooit specifiek geweest, heeft de termen geaccepteerd dat ie track & trace kreeg voor het pakketje. Tot 2 maal toe was het allemaal goed. Het pakketje is aangekomen, of ik nu standaard verzenden van pakketje had gedaan of briefpost had in beide gevallen niks uitgemaakt.

Immers ik gaf aan dat het eigen risico was op het zoek raken van pakketje , wat ook niet vergoed zou zijn geweest mocht het als standaard pakketje verstuurd worden.
Het ssd is perfecte formaat voor brievenbus en meer dan stevig om met het briefpost mee te gaan.
Nog nooit problemen ervaren daarin.

Nu vind ik niet heel erg dat hij evt een minder prettige ervaring heeft en daar een review over plaats, maar heel realistisch is het niet. Immers hij ging zelf akkoord met de voorwaarden.
Buiten dat om heb ik op al zijn berichten gereageerd en ook vrij snel.

Dus in mijn ogen is de review waardes iig onterecht.
Immers hoe kan ik 2 krijgen als ik gewoon duidelijk en snel gecommuniceerd heb. Uitleg heb gegeven.

Hopelijk kan een admin erna kijken.

Reden voor zijn review is.

1. Ik heb zeker op al zijn berichten gereageerd , waar hij beweerd dat het niet gebeurd is. ( admins kunnen dat inzien )
2. Ik heb het hem ook uitgelegd, daarna heeft hij niks meer terug geschreven, had evt kunnen aankaarten over die verzendkosten evt , maar deed ie niet.
3. ik had hem in de eerste berichten gezegd dat ie track & trace kreeg en eigen risico op verloren gaan van pakketje.
4. hij betaalde voor het pakketje in de avond, ik stuurde hem later in de nacht bericht met de T&T , geeft ie meteen aan maar hij is niet aangeleverd, wtf had ie verwacht dat ik ergens midden in de nacht een pakketje kon aanbieden??? Totaal onrealistisch beeld van alles.
5. Ook daarop gereageerd dat ik s'nachts geen pakketjes kan leveren en dat het logischer wijs, volgende dag natuurlijk afgeleverd gaat worden bij postkantoor , omdat hij pas tegen de avond het product kocht ( volgende ochtend/middag is dan meer dan realistisch )

Graag hoop ik dat een admin hierna kan kijken.
En evt kan aanpassen, want de manier van beoordelen vind ik persoonlijk niet heel goed gedaan.
En in zijn beoordeling liegt ie ook over wat er evt gezegd is.

Bedankt.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:57

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Hi @PassieWaterm @Fordius , graag de procedure volgen: BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen
Jullie moeten hier samen uitkomen.

[Voor 8% gewijzigd door Microkid op 02-01-2022 10:20]

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee