Ik ben het nu wel zat om DC jacks / oplaadpoorten met 5 bevestigingspunten te desolderen met een soldeerbout. Het is tijd voor een hetelucht station. Wordt zo'n 4-5 keer per jaar gebruikt voor oplaadpoorten en evt usb poorten dus hoeft geen dure te zijn.
Vereisten:
Newacalox 858D
Dan vond ik deze met soldeerbout erbij. Was niet mijn bedoeling om voor een combi set te gaan, maar zelfs de meest kritische recentie is heel erg lovend! Warmt snel op, detecteert of de pistool in houder zit (en gaat automatisch op standby)
Preciva 8786D
En ik ga al weer over mijn budget, maar deze heeft temperatuurcalibratie en dat lijkt me wel heel handig om de temperatuurnauwkeurigheid te waarborgen.
YIHUA 938BD+
Kooptips? Waarschuwingen? Andere features die ik belangrijk moet vinden?
Happy new year
Vereisten:
- Regelbaar temperatuur (duh)
- Vervangbare nozzles
- Met opbergsteun
- Rond de € 75
Newacalox 858D
Dan vond ik deze met soldeerbout erbij. Was niet mijn bedoeling om voor een combi set te gaan, maar zelfs de meest kritische recentie is heel erg lovend! Warmt snel op, detecteert of de pistool in houder zit (en gaat automatisch op standby)
Preciva 8786D
En ik ga al weer over mijn budget, maar deze heeft temperatuurcalibratie en dat lijkt me wel heel handig om de temperatuurnauwkeurigheid te waarborgen.
YIHUA 938BD+
Kooptips? Waarschuwingen? Andere features die ik belangrijk moet vinden?
Happy new year
[ Voor 50% gewijzigd door Faloude op 01-01-2022 16:01 . Reden: Kandidaten toegevoegd ]