Ingelogd op ander account op nu.nl!?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-05 20:01
Ik sta ineens op iemand anders zijn account ingelogd op mijn iPhone op nu.nl. Iemand met dezelfde achternaam maar verder niet iemand die ik ken. Ik kan nu ook adresgegevens en telefoonnummer van die persoon zien. Heeft nu.nl een beveiligingsprobleem?

Mixed Reality dev

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:55
Menesis schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 23:06:
Ik sta ineens op iemand anders zijn account ingelogd op mijn iPhone op nu.nl. Iemand met dezelfde achternaam maar verder niet iemand die ik ken. Ik kan nu ook adresgegevens en telefoonnummer van die persoon zien. Heeft nu.nl een beveiligingsprobleem?
Als dat zo is heeft DPG media een probleem en niet alleen nu.nl met het account van nu.nl kan je ook inloggen op andere websites van DPG media zoals ad.nl

Ik zou een pintscreen maken als jij jou was en het melden bij DPG

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:52

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Een collega van mij had dat vandaag ook, uitloggen en inloggen hielp niet, alsof er opeens een ander account aan zijn login gekoppeld was.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:00
Klinkt als een caching probleem waar de key verkeerd is gezet (op $lastname oid)

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kodak
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-05 17:33

kodak

FP ProMod
@Menesis en @DukeBox is dat dan ook nog aan nu.nl gemeld? Het klinkt namelijk als een datalek. Ik denk niet dat de personen van wie de gegevens ingezien konden worden dat op prijs stellen en het is dus goed mogelijk dat anderen dus van jezelf of collega hebben in kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:52

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

@kodak Ik zal het morgen vragen als ik hem weer zie.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Pagina: 1