Onlangs heb ik een nieuwe PC in elkaar gezet, met als basis een Asrock z690 Extreme moederbord , I7 12700K CPU , 64GB mem. Alles werkt perfect, echter na installatie van Windows server 2019 / 2022 werkt de hypervisor niet, In de Bios staat alles aan wat aan moet staan, testen laat ook zien dat het aan staat maar wat niet aan staat is de hypervisor, deze staat uit met bcdedit /set hypervisorlaunchtype auto kan je deze aanzetten en bij installatie van hyper-v komt deze er automatisch in. gevolg blue screen.
Stop code system thread exception not handled.
Ook merk ik dat de core parking iets te extreme is, zelfs met tools en settings powercfg komen ze niet allemaal in beweging. alleen met dikke load.
Het lijkt allemaal een bios issue maar Ik wil graag weten zijn er mede tweakers die ook een Asrock z690 extreme hebben en ook issues met de hypervisor hebben ?
Stop code system thread exception not handled.
Ook merk ik dat de core parking iets te extreme is, zelfs met tools en settings powercfg komen ze niet allemaal in beweging. alleen met dikke load.
Het lijkt allemaal een bios issue maar Ik wil graag weten zijn er mede tweakers die ook een Asrock z690 extreme hebben en ook issues met de hypervisor hebben ?