In onderstaande afbeelding zie je dat de afstandsbediening bestaat uit 2 delen. De goedwerkende bovenkant waar niks mis mee is en die ik nu gebruik zonder de klep die je op de foto rechts ziet.
Deze klep van de onderkant voor de afstandsbediening stinkt naar verschroeit plastic en gebruik ik nu niet. Ik heb contact opgenomen met verkopende webshop maar nu heb ik daarover een vraag.
Ik begrijp niet waarom ze volgende week namens Philips de hele TV op willen halen. Ik heb de correspondentie bijgevoegd.
Waarom de hele TV ophalen? Als alleen het klepje van de afstandsbediening fout is. ( En die verschroeide plastic geur was nieuw uit doos direct al zo. )
:strip_exif()/f/image/kTHkixTw0bzbCDVkUcQVl5Qt.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat het klepje bij aanraken een nare geur aan handen en kleding gaf heb ik dat na de 1e dag niet meer gebruikt en elders neergelegd, met uitzondering van deze foto die je hoort te zien waar ik het klepje er even bij heb gehaald.
Het is alleen de afstandsbediening klep die stinkt naar verbrand plastic. Dat was nieuw uit doos.
Ik vrees dat als ik de TV meegeef, ze mij een ander door iemand anders gebruikt exemplaar zullen geven als ik een TV terugkrijg. En aangezien de TV van 20 December 2021 is, en gloednieuw kan ik niet uitsluiten dat ze als ik die meegeef die bij iemand anders gaan plaatsen.
Mijn garantie vraag is echt de achterklep van de afstandsbediening. Ik vind het risico te groot om de TV mee te geven.
Deze klep van de onderkant voor de afstandsbediening stinkt naar verschroeit plastic en gebruik ik nu niet. Ik heb contact opgenomen met verkopende webshop maar nu heb ik daarover een vraag.
Ik begrijp niet waarom ze volgende week namens Philips de hele TV op willen halen. Ik heb de correspondentie bijgevoegd.
Waarom de hele TV ophalen? Als alleen het klepje van de afstandsbediening fout is. ( En die verschroeide plastic geur was nieuw uit doos direct al zo. )
:strip_exif()/f/image/kTHkixTw0bzbCDVkUcQVl5Qt.jpg?f=fotoalbum_large)
Omdat het klepje bij aanraken een nare geur aan handen en kleding gaf heb ik dat na de 1e dag niet meer gebruikt en elders neergelegd, met uitzondering van deze foto die je hoort te zien waar ik het klepje er even bij heb gehaald.
Ze willen de TV volgende week ophalen. Waarom moet de TV opgehaald worden? Die is helemaal goed.....
referentienummer is ... Met dit nummer kan je hier de status volgen.
Binnen 2 werkdagen zal het servicebedrijf xxx B.V. contact met je opnemen. Webshop zal er op toezien dat de service op een correcte manier wordt afgehandeld.
"Bovenkant afstandsbediening volledig werkend. Klepje afstandsbediening evengroot stinkt intensief naar verbrand plastic. Advies Philips om in lauw water te wassen van klepje heeft geen nut. Ik wil dit klepje laten vervangen door een niet naar verbrand plastic ruikende versie."
Als reactie krijg ik dat dit losse klepje niet vervangen kan worden maar dat de hele tv opgehaald moet worden.
Als u leest mag de afstandsbediening dan weer niet mee. Kunt u uitleg geven waarom de tv wordt opgehaald terwijl het om de afstandsbediening klep gaat?
Beste .....,
Namens Philips nemen wij contact met u op om een afspraak te maken voor het ophalen van de bij ons aangemelde televisie, betreffende de Philips TV Ref: .... met serienummer .... in ....
Via onderstaande link kunt u zelf online een afspraak maken:
Maak een afspraak
U ontvangt van ons een dag voordat wij komen een mail bericht met de zo exact mogelijke tijd dat wij bij u zullen zijn.
Om het ophalen van uw televisie zo voorspoedig mogelijk te laten verlopen, vragen wij u het volgende alvast voor te bereiden:
1. Ontkoppel alle randapparatuur en bewaar alle accessoires.
2. Haal de televisie van de muurbeugel / demonteer alvast de voet van de televisie, bewaar de moertjes en schroefjes goed.
Indien u een DOA aanmelding doet moet het toestel in de originele doos aangeleverd te worden inclusief alle originele accessoires.
Let op: Stuur geen accessoires mee zoals de muurbeugel, afstandsbediening (tenzij deze aangemeld is voor een defect) of kabels.
Het is alleen de afstandsbediening klep die stinkt naar verbrand plastic. Dat was nieuw uit doos.
Ik vrees dat als ik de TV meegeef, ze mij een ander door iemand anders gebruikt exemplaar zullen geven als ik een TV terugkrijg. En aangezien de TV van 20 December 2021 is, en gloednieuw kan ik niet uitsluiten dat ze als ik die meegeef die bij iemand anders gaan plaatsen.
Mijn garantie vraag is echt de achterklep van de afstandsbediening. Ik vind het risico te groot om de TV mee te geven.
https://templeos.org/