Vraag

• Techking
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 18-02 12:32
Mijn vraag

Ik heb een Lenovo Yoga Slim 7 13ACN5 en ik moet een clean install doen om Dolby Atmos en Dolby Vision te krijgen.
Ik wil Windows 11 installeren maar is dat stabiel genoeg voor allerdaags gebruik?

Relevante software en hardware die ik gebruik

Lenovo Yoga Slim 7 13ACN5

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

Rondvragen in andere fora en de vraag gesteld bij de Discord

Alle reacties

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:19
Ik denk dat ik morgen toch echt maar is met mijn glazen bol terug ga naar de winkel. Hij doet het weer niet :(

*rammelt er mee
Hij deed het even! Nee, voor jou dagelijks gebruik is het niks. Commander Keen werkt beter op een PC met Windowd3.11.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

kamerplant

lekker toch

Ja.

• Lejavh
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:42
Techking schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:09:
Mijn vraag

Ik heb een Lenovo Yoga Slim 7 13ACN5 en ik moet een clean install doen om Dolby Atmos en Dolby Vision te krijgen.
Ik wil Windows 11 installeren maar is dat stabiel genoeg voor allerdaags gebruik?

Ja, ik heb er geen problemen mee.

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:45

nelizmastr

Goed wies kapot

Windows 11 is alweer 2 maanden in RTM en heeft dus al flink wat updates gehad. Prima upgrade over 10 als je hardware compatibel is.

Check even of je fTPM aan hebt, secure boot en dat er geen legacy BIOS rommel is ingechakeld, dan komt ‘t goed.

I reject your reality and substitute my own

• Vishari Beduk
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:48

Vishari Beduk

loves f/1.8 primes

Het valt mij wel op dat jij een vreemde posthistorie hebt: https://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/1501132

deepin linux addict

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Ik heb zelf nog geen W11 geprobeerd, maar op de laptop van mijn vader meteen W11 geïnstalleerd en dat werkt prima. Wel even wennen, muscle memory van je muis ben je snel kwijt, maar het werkt allemaal gewoon zonder problemen.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:20
Tux3.14 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 23:20:
Commander Keen werkt beter op een PC met Windowd3.11.
Toch zou ik ik hem niet vanuit 3.11 starten, je wilt zoveel mogelijk EMS (in het geval van een 80286) of XMS vrijhouden voor de beste performance.

IBM 5x85c 100@120 (3.11) / Pentium MMX 200@233 (95) / Dual Celeron 433 (2000) / Athlon Slot A Thunderbird 1000 (98SE) / P!!!-S 1,4GHz (ME) / AthlonXP 1700+@3200+ (XP) / Opteron 165 (XP x64) / Q9550 (Vista) / Ryzen 5 5600X (10)

• Tux3.14
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:19
Ugh, GoT als Servicedesk misbruiken :N

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:33

P1nGu1n

Developer

Je draaide toch al Windows 11 op je Yoga Slim 7?

Techking in 'downloads: AMD Radeon Software Adrenalin Edition 21.9.1'

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Kan je dan ook opschrijven wat je precies gevraagd hebt? Welke forums? Hoe jouw vraag ontvangen is? Welke antwoorden (naar tevredenheid of niet) je gekregen hebt?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• logix147
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 12:27

Als de verwachting is dat je hem aan kunt zetten en naar het login/bureaublad kunt koekeloeren - Yep dat lukt.

Verder geen idee wat je doet op de laptop... dus dat zou ik even zelf nakijken.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Mijn vraag

[Windows 11] Ervaringen & Discussie

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• TheZenMeister
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:45
Het is stabiel maar ik het is wel heel erg vervelend. Veel dingen zijn weggestopt in een menu of gekke icoontjes. In Windows 10 kon je nog naar taakbeheer door rechts te klikken op de startbalk.
Geen idee waarom dat gedaan is maar het werkt omslachtiger. De startbalk iconen in het midden zijn wel erg handig op een ultra wides.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

...
Ik wil Windows 11 installeren maar is dat stabiel genoeg voor allerdaags gebruik?...
Dan zul je toch echt moet omschrijven hoe jouw dagelijks gebruik er uit ziet. Mijn dagelijks gebruik is heel anders als jouw dagelijks gebruik. En zometeen meld zich een linux-zealot in dit topic die beweert dat je never nooit een windows versie dagelijks kunt gebruiken, want Bill Gates drinkt het bloed van kleine kindertjes

De markt penetratie van Windows 11 schommelt nu rond de 10%; betekent dat er ongeveer 100 miljoen windows 11 gebruikers zijn die hun computer toch wel dagelijks zullen gebruiken. Wat maakt jou zo anders als die 100 miljoen mensen?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Techking
Dat klopt, maar ik draaide de beta versie van Windows 11 en dat had een paar vervelende bugs dus ik ben tijdelijk gedowngrade naar Windows 11.

• Techking
MAX3400 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:59:
[...]

Kan je dan ook opschrijven wat je precies gevraagd hebt? Welke forums? Hoe jouw vraag ontvangen is? Welke antwoorden (naar tevredenheid of niet) je gekregen hebt?
Ik heb het ook bij de Microsoft Community, Lenovo Community, r/Lenovo en r/amdlaptops op Reddit gevraagd.

In de meeste antwoorden staan dat Windows 11 stabiel genoeg voor dagelijks gebruik.

• Hahn
  • Laatst online: 16:23
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:10:
[...]

Dat klopt, maar ik draaide de beta versie van Windows 11 en dat had een paar vervelende bugs dus ik ben tijdelijk gedowngrade naar Windows 11.
Daar is het, letterlijk, een beta voor: om problemen te vinden en te fixen voordat het echt gereleased wordt.
Dat is de vloek en zegen van internet... Je zou zelf kunnen nadenken, of je kan elke vraag die in je opkomt plaatsen op een forum, en alle antwoorden op een zilveren plaat aangereikt krijgen :X

[Voor 37% gewijzigd door Hahn op 31-12-2021 12:17]

The devil is in the details.

• Techking
Brahiewahiewa schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:08:
[...]

Dan zul je toch echt moet omschrijven hoe jouw dagelijks gebruik er uit ziet. Mijn dagelijks gebruik is heel anders als jouw dagelijks gebruik. En zometeen meld zich een linux-zealot in dit topic die beweert dat je never nooit een windows versie dagelijks kunt gebruiken, want Bill Gates drinkt het bloed van kleine kindertjes

De markt penetratie van Windows 11 schommelt nu rond de 10%; betekent dat er ongeveer 100 miljoen windows 11 gebruikers zijn die hun computer toch wel dagelijks zullen gebruiken. Wat maakt jou zo anders als die 100 miljoen mensen?
Ik schrijf websites, pagina's en JavaScript, ik kijk films, series en anime, ik game regelmatig op mijn laptop en gebruik het voor andere zaken.
Ik hoop dat ik zo uw antwoord heb kunnen beantwoorden.

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:16:
[...] en gebruik het voor andere zaken...
Ja, ja, da's duidelijk ;o)

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• Luchtbakker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:42
Toch wel een bijzondere vraag voor iemand die als username techking heeft.

Maar goed, ik biedt ook alleen maar gebakken lucht ;)

• Hahn
@Techking je hebt deze vraag ook al op andere fora (dus minimaal 2) gesteld, én op Discord, dus wat verwacht je nou nog eigenlijk?

Er zijn tientallen miljoenen mensen die al dagelijks Windows 11 gebruiken. Natuurlijk zullen er wat problemen zijn, maar niks is perfect. Ga het gewoon gebruiken, in plaats van eindeloos vragen te stellen.

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:14
Het antwoord is heel simpel, het is hetzelfde als toen deze OS-en net 2 maanden uit waren:
MS DOS, Windows 1.0, Windows 3.0, Windows 95, Windows 98, Windows ME, Windows 2000, Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 en Windows 10.

Bij de ene draait het beter dan bij de ander.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

• Techking
Hahn schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:19:
@Techking je hebt deze vraag ook al op andere fora (dus minimaal 2) gesteld, én op Discord, dus wat verwacht je nou nog eigenlijk?

Er zijn tientallen miljoenen mensen die al dagelijks Windows 11 gebruiken. Natuurlijk zullen er wat problemen zijn, maar niks is perfect. Ga het gewoon gebruiken, in plaats van eindeloos vragen te stellen.
Ik kan het zomaar gaan proberen maar als er veel bugs zijn is het de tijd en moeite niet waard voor kij dus vandaar dat ik heb rondgevraagd.

• MAX3400

MAX3400

Waarom eigenlijk een clean install? Ik dacht (nadruk!!!!) dat als je gewoon wat extra ruimte op je disks over hebt, kan je daar een extra partitie maken en dan toch dual-booten? Weet je in ieder geval zeker dat je beta-installatie "het net niet doet" en kan je in de stable-installatie "kijken of het beter is"?

• Hahn
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:21:
[...]

Ik kan het zomaar gaan proberen maar als er veel bugs zijn is het de tijd en moeite niet waard voor kij dus vandaar dat ik heb rondgevraagd.
Maar je hebt al op meerdere plekken rondgevraagd. Waarom hier ook nog? En wanneer houdt het op? Ga je het ook nog op het Tina forum en Nu.nl vragen? En wanneer zijn het teveel bugs? 2? 3? 4? 20?

• Techking
MAX3400 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:21:
Waarom eigenlijk een clean install? Ik dacht (nadruk!!!!) dat als je gewoon wat extra ruimte op je disks over hebt, kan je daar een extra partitie maken en dan toch dual-booten? Weet je in ieder geval zeker dat je beta-installatie "het net niet doet" en kan je in de stable-installatie "kijken of het beter is"?
Ik wil een clean install doen omdat het de beste manier van upgraden is.
Ook ben ik er van zeker dat ik dan echt een verse nieuwe installatie van Windows 11 heb?

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:24:
[...]

Ook ben ik er van zeker dat ik dan echt een verse nieuwe installatie van Windows 11 heb?
Doe de upgrade, probeer het een tijdje en als het bevalt doe je een verse install. Als het niet bevalt doe je een verse windows 10 install.

• Techking
Hahn schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:22:
[...]

Maar je hebt al op meerdere plekken rondgevraagd. Waarom hier ook nog? En wanneer houdt het op? Ga je het ook nog op het Tina forum en Nu.nl vragen? En wanneer zijn het teveel bugs? 2? 3? 4? 20?
Omdat ik zo veel mogelijk antwoorden wil hebben.
Het houdt op als ik zeker ben van wat ik verder zal doen.
Als zo veel bugs zijn dat mij belemmert de laptop normaal te kunnen gebruiken is het te veel.

• Hahn
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:27:
[...]

Omdat ik zo veel mogelijk antwoorden wil hebben.
Het houdt op als ik zeker ben van wat ik verder zal doen.
Als zo veel bugs zijn dat mij belemmert de laptop normaal te kunnen gebruiken is het te veel.
Ah oke, dus je wilt een paar miljoen antwoorden en dan zal je je conclusie trekken. Duidelijk.

[Voor 35% gewijzigd door Hahn op 31-12-2021 12:29]

• Techking
Ernemmer schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:26:
[...]

Doe de upgrade, probeer het een tijdje en als het bevalt doe je een verse install. Als het niet bevalt doe je een verse windows 10 install.
Ja, dat behoort ook tot een mogelijkheid.
Ik denk erover na.

• MAX3400

MAX3400

Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:24:
[...]

Ik zal nu vast onhandig klinken maar als je een clean install doet, upgrade je toch niks? En als je een clean install doet naast jouw 2200.346-versie, dan kan je toch in Windows zien welke versie je geinstalleerd hebt? En met BCDEdit (of andere tool) kan je je dual-boot toch gewoon een naampje geven zoals

code:
1
2
bcdedit /set {current} description "Windows 11 .346"
bcdedit /set {current} description "Windows 11 Clean"

• Techking
MAX3400 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:29:
[...]

Ik zal nu vast onhandig klinken maar als je een clean install doet, upgrade je toch niks? En als je een clean install doet naast jouw 2200.346-versie, dan kan je toch in Windows zien welke versie je geinstalleerd hebt? En met BCDEdit (of andere tool) kan je je dual-boot toch gewoon een naampje geven zoals

code:
1
2
bcdedit /set {current} description "Windows 11 .346"
bcdedit /set {current} description "Windows 11 Clean"
Ik had Windows 11 Beta en ik wilde naar de stabiele versie maar na een advies om te downgraden naar Windows 10 heb ik dat gedaan.
Dus het is wel degelijk een upgrade als ik Windows 11 installeer.
Bedankt voor uw suggestie, ik zal erover nadenken.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Ernemmer schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:26:
[...]

As I did ;)

Een week of 3 met windows 11 gewerkt, maar toch regelmatig wat kleine irritaties tegengekomen
Of dat aan W11 ligt, of aan mij - geen idee, maar ik vond het niet 'lekker' aanvoelen.
Dus voorlopig weer terug naar W10 en over een half jaartje weer eens proberen.

De personen om mij heen klagen niet, en zijn ondertussen wel zover dat teruggaan niet nodig is
( en kan, want de install bestanden zijn opgeruimd ;) )

• Techking
Wat bedoelt u daar precies mee?

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:33:
[...]

As I did ;)

Een week of 3 met windows 11 gewerkt, maar toch regelmatig wat kleine irritaties tegengekomen
Of dat aan W11 ligt, of aan mij - geen idee, maar ik vond het niet 'lekker' aanvoelen.

De personen om mij heen klagen niet, en zijn ondertussen wel zover dat teruggaan niet nodig is
Ik heb dezelfde ervaring en ben ook terug naar 10 gegaan.

• Techking
Tux3.14 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 09:09:
[...]

Ugh, GoT als Servicedesk misbruiken :N
Dat is echt niet mijn bedoeling

• Jaer288
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 10:54
Ik denk dat Windows 11 voor jouw een geschikte keuze is, immers lees ik in één van je vorige topics dat vanuit je opleiding MBO opleiding Software Developer er een eis is dat de OS van je laptop Windows 10 of hoger is.
Techking schreef op zondag 27 juni 2021 @ 15:09:
Ik ga na de zomervakantie de MBO opleiding Software Developer doen en ik heb daarvoor een laptop nodig.
De laptop moet van de school aan deze eisen voldoen:

"Het apparaat dient een laptop of notebook te zijn (dus geen tabletvariant)
Het operating system is gelijk aan Microsoft Windows 10 of hoger

• Techking
Jaer288 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:21:
Ik denk dat Windows 11 voor jouw een geschikte keuze is, immers lees ik in één van je vorige topics dat vanuit je opleiding MBO opleiding Software Developer er een eis is dat de OS van je laptop Windows 10 of hoger is.

[...]
Dat klopt ook

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
TheZenMeister schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 11:01:
Het is stabiel maar ik het is wel heel erg vervelend. Veel dingen zijn weggestopt in een menu of gekke icoontjes. In Windows 10 kon je nog naar taakbeheer door rechts te klikken op de startbalk.
Geen idee waarom dat gedaan is maar het werkt omslachtiger. De startbalk iconen in het midden zijn wel erg handig op een ultra wides.
Rechtsklikken op de startbalk voor de event manager?

Ctrl-Shift-Esc...

Windows 11 voldoet prima voor dagelijks gebruik tenzij je software gebruikt of ontwikkelt voor specifiek Windows 10 natuurlijk.

[Voor 11% gewijzigd door pagani op 31-12-2021 13:55]

• Techking
Ik heb besloten dat ik Windows 11 schoon zal installeren.
Bedankt voor jullie antwoorden!

• TheZenMeister
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12:45
pagani schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 13:54:
[...]

Rechtsklikken op de startbalk voor de event manager?

Ctrl-Shift-Esc...

Windows 11 voldoet prima voor dagelijks gebruik tenzij je software gebruikt of ontwikkelt voor specifiek Windows 10 natuurlijk.
Bedankt!

• Anoniem: 93050
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ja, ik gebruik het sinds (ongeveer) 1 november: update via Windows update. Geen problemen. Op een na: afsluiten gaat een beetje raar : 2 a 3 keer kikken, of rechterklik, en dan afsluiten .. maar als dat alles is .... buiten uiteraard het fatsoeneren van 'Start' en taakbalk.

Disclaimer: ik game niet. mijn PC is voor films, administratie, opslag e.d. Dus geen zware videokaart, geen complexe toepassingen.

• Anoniem: 93050
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
FreshMaker schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:33:
[...]

As I did ;)

okay . .Install is opgeruimd, ik heb (uiteraard) VOOR ik ging updaten een Macrium Reflect backup gemaakt van Win 10. Ik kan dus ook op b.v. 14 april 2022 besluiten terug te gaan naar Win 10, met dan uiteraard 1001 updates, dat dan wel.

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Anoniem: 93050 schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 15:41:
[...]

okay . .Install is opgeruimd, ik heb (uiteraard) VOOR ik ging updaten een Macrium Reflect backup gemaakt van Win 10. Ik kan dus ook op b.v. 14 april 2022 besluiten terug te gaan naar Win 10, met dan uiteraard 1001 updates, dat dan wel.
Ik maak van mijn OS nooit een backup
Mijn userfiles gaan direct naar de NAS ( en een paar settingsfiles die ik uit en in %appdata% verplaats )

Windows installeren met een tool als patchmypc en klaar in een half uurtje
Daar ga ik echt geen maanden oude image voor terugzetten ( wat vaak langer duurt, dan een schone install )

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-03 08:32
En nog steeds zie ik nergens een antwoord op de belangrijkste vraag "wat ga je er mee doen".

Om te verduidelijken:
Ik gebruik software waarvoor Win11 niet ondersteund wordt en vreemde dingen doet.
Mijn dagelijks gebruik is niet jouw dagelijks gebruik.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:29
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:37:
[...]

Wat bedoelt u daar precies mee?
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:37:
[...]

Dat is echt niet mijn bedoeling
Als het niet je bedoeling is om GoT als servicedesk te gebruiken, kun je misschien eens overwegen om niet uitsluitend te reageren in je eigen topics. :)

Een forum is een discussieplatform, je kunt ook reageren op topics van iemand anders.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Techking schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 12:16:
[...]
Ik schrijf websites, pagina's en JavaScript, ik kijk films, series en anime, ik game regelmatig op mijn laptop en gebruik het voor andere zaken.
Ik hoop dat ik zo uw antwoord heb kunnen beantwoorden.
@cadsite Deze post niet gezien denk ik?

• visblegamer
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-03 07:31
Gebruik al windows 11 sinds het openbaar kwam voor publiek en werkt gewoon prima

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-03 08:32
sypie schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 17:02:
[...]

@cadsite Deze post niet gezien denk ik?
Toch wel.
Zie jij daar 1 programma staan?

Ik maak technische tekeningen en mag niet naar win11 want dat geeft problemen.

Weet je nu meer?

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
uhm, ten eerste, dolby vision is niet mogelijk via windows?

• wzwerus
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-11-2022
Windows 11 werkt prima op mijn XPS 9360. Teams ook veel beter dus top!! Veel lagere cpu belasting!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13:17

Umbrah

The Incredible MapMan

Farabi schreef op vrijdag 31 december 2021 @ 19:41:
uhm, ten eerste, dolby vision is niet mogelijk via windows?
Wel degelijk, de content is echter hetgene wat bepaald of het werkt -- o.a. Mass Effect Andromeda, en NFS: Heat ondersteunen het momenteel (voor wat ik vond).

Je gaat het inderdaad niet op de desktop terug vinden, en qua video afspelen is het inderdaad nogal een ding met extensies...

• Dabbel
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-03 08:02
Ik vind een aantal reacties hier erg vervelend. Elk persoon gebruikt Tweakers/GoT anders. De 1 heeft veel vragen. De ander geeft veel input. De 1 is veteraan Tweaker. De ander is niet zo ervaren in zaken. Niemand is verplicht hier antwoorden te geven. Als het jou stoort, maak een topic report of negeer het. Een aantal klaagreplies, en nu ook mijn reply, vervuilen hiermee de hele draad van OP.

Nogmaals, je bent niet verplicht hier te zijn.

• Question Mark
  • Laatst online: 11:21

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Mjah... Is niet echt discussiewaardig op deze manier.... Er loopt al een heel groot topic over alle ervaringen met Windows 11, lijkt mij dat in dat topic echt wel de voor- en nadelen terug te vinden zijn:

[Windows 11] Ervaringen & Discussie

En voor de rest zou ik controleren of Lenovo ondersteuning voor Windows 11 heeft, of dat Windows 11 alle aanwezige hardware goed ondersteund...

Spannender dan dat is het eigenlijk niet, aangezien er verder geen discussiewaarde is sluit ik dit topic maar.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee