Je broeder van een andere koeler. (Het rijmt zolang je wil dat het rijmt.)
Vraag
Alle reacties
Even serieus: weet je wel wat je aan het doen bent?
Je klinkt als iemand die met crypto wil beginnen maar niet echt snapt hoe het werkt.
Je klinkt als iemand die met crypto wil beginnen maar niet echt snapt hoe het werkt.
Wacht even, ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Ik wil producten kopen / fysieke items(nee geen drugs) door middel van BTC en niet in crypto gaan investeren o.i.d.rvu19 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:02:
Even serieus: weet je wel wat je aan het doen bent?
@Surpunt maar, wat is er mis met https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet en "dus" een wallet uitkiezen?
Het alternatief is, tegen beter weten in, een online exchange zoeken die stortingen accepteert, een "dedicated" adres voor jouw reserveert en daarmee de mogelijkheid geeft om dus BTC te kopen/verkopen/verzenden.
Ik heb niet heel veel ermee gedaan maar voor mij was Kraken "by far" de snelste in het omzetten / uitbetalen van BTC naar EUR.
Het alternatief is, tegen beter weten in, een online exchange zoeken die stortingen accepteert, een "dedicated" adres voor jouw reserveert en daarmee de mogelijkheid geeft om dus BTC te kopen/verkopen/verzenden.
Ik heb niet heel veel ermee gedaan maar voor mij was Kraken "by far" de snelste in het omzetten / uitbetalen van BTC naar EUR.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Heb t uiteindelijk gefixt met Kucoin! ThanksMAX3400 schreef op donderdag 30 december 2021 @ 21:16:
@Surpunt maar, wat is er mis met https://bitcoin.org/en/choose-your-wallet en "dus" een wallet uitkiezen?