Ik gebruik een HP Zbook met McAfee Total Protection. Niks spannends, tot ik wat pop ups kreeg die ik NIET kon aanklikken om te verwijderen. Ik zag ook maar ongeveer de helft van die popup. Heel fijn als je in PhotoShop zit want ik kon ook de menu's rechtsonder niet mee bij. Dus, laptop afsluiten en opnieuw opstarten, fijn als je midden in laag 15 van PhotopShop zit... Eerst bij de instellingen van McAfee alle popups uitgezet en dacht er vanaf te zijn. Dus niet. Inmiddels heeft de Helpdesk al voor de derde keer mijn computer door zitten spitten (en hetzelfde gedaan dat ik al gedaan had), alle caches, oude software enz enz uitgemest. Maar het probleem duikt gewoon weer op. Ik heb ze op verzoek screencaptures gestuurd, maar ze komen er niet uit. Ik heb gezegd dat ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ik vermoed dat de software iets niet goed communiceert met de 4K instelling van mijn laptop. Het laptop scherm is normaal dicht, Aan één 28 inch 4k scherm heb ik genoeg, maar toen ik bij de laatste popup de scherminstellingen wijzigde naar uitbreiden, kon ik met veel gefröbel over twee schermen in de popup scrollen (als in "selecteren") zodat in elk geval nu echt voor 100% kon lezen dat het een echte McAfee popup was. De helpdesk zegt nu dat ze het niet kunnen oplossen zonder dat ze het probleem zien, wat ik betwijfel want wát kan men dat wel doen? Wie heeft een idee?
:fill(white):strip_exif()/f/image/tUe6FOE1vBB04DdXfd5RFRz7.png?f=user_large)