Toon posts:

Degelijke allround laptop

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-03 11:48
Helaas is mijn 7 jaar oude Asus 17.3 inch laptop definitief overleden. Ik heb deze toen ter tijd gekocht voor 1100 euro. Ik heb toch wel het gevoel dat, door wat meer uitgeven een laptop langer mee gaat op alle gebieden.

Ik gebruikte mijn oude laptop icm mijn Iiyama 32 inch beeldscherm, mechanische toetsenbord en een ergonomische muis van Logitech. Ik heb veel schermoppervlakte nodig voor mijn werk. Voor het thuis werken ben ik al twee USB poorten kwijt om op het netwerk te kunnen komen van mijn werkgever. Ik heb al met al dus heel wat USB poorten nodig. Het lijkt mij handig om ook USB aansluitingen te hebben aan de achterzijde.

Wat ga je met je laptop doen?
Thuis werken, films kijken, internetten en wil misschien weer wat gaan gamen.

Wat is je budget?
+/- 1200 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem mijn laptop vaak mee, maar niet in het openbaar vervoer en heb altijd wel 220V ter beschikking. Ik heb een laptop rugzak waar een 17.3 inch laptop in past.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de onderstaande laptops in eerste instantie uitgezocht en ben nieuwsgierig naar de meningen hierover. Van de aangegeven Lenovo’s heb je een Intel en AMD variant. De Intel variant heeft volgens mij een Thunderbolt 4 aansluiting, maar weet niet of dit echt veel meerwaarde heeft. Alternatieven zijn altijd welkom. Het is voor mij ook belangrijk dat een laptop bij een normale belasting redelijk stil is.

pricewatch: ASUS ROG Strix G17 G713IC-HX010T

pricewatch: Lenovo Legion 5 17ACH6 (82K0000SMH)

pricewatch: Lenovo Legion 5 17ITH6 (82JN0017MH)

Dank alvast voor de antwoorden.

Alle reacties

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-03 11:48
Ik ben er al uit. Hier kan een slotje op. Dank voor alle tips en adviezen😉.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee