Helaas is mijn 7 jaar oude Asus 17.3 inch laptop definitief overleden. Ik heb deze toen ter tijd gekocht voor 1100 euro. Ik heb toch wel het gevoel dat, door wat meer uitgeven een laptop langer mee gaat op alle gebieden.
Ik gebruikte mijn oude laptop icm mijn Iiyama 32 inch beeldscherm, mechanische toetsenbord en een ergonomische muis van Logitech. Ik heb veel schermoppervlakte nodig voor mijn werk. Voor het thuis werken ben ik al twee USB poorten kwijt om op het netwerk te kunnen komen van mijn werkgever. Ik heb al met al dus heel wat USB poorten nodig. Het lijkt mij handig om ook USB aansluitingen te hebben aan de achterzijde.
Wat ga je met je laptop doen?
Thuis werken, films kijken, internetten en wil misschien weer wat gaan gamen.
Wat is je budget?
+/- 1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem mijn laptop vaak mee, maar niet in het openbaar vervoer en heb altijd wel 220V ter beschikking. Ik heb een laptop rugzak waar een 17.3 inch laptop in past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de onderstaande laptops in eerste instantie uitgezocht en ben nieuwsgierig naar de meningen hierover. Van de aangegeven Lenovo’s heb je een Intel en AMD variant. De Intel variant heeft volgens mij een Thunderbolt 4 aansluiting, maar weet niet of dit echt veel meerwaarde heeft. Alternatieven zijn altijd welkom. Het is voor mij ook belangrijk dat een laptop bij een normale belasting redelijk stil is.
pricewatch: ASUS ROG Strix G17 G713IC-HX010T
pricewatch: Lenovo Legion 5 17ACH6 (82K0000SMH)
pricewatch: Lenovo Legion 5 17ITH6 (82JN0017MH)
Dank alvast voor de antwoorden.
Ik gebruikte mijn oude laptop icm mijn Iiyama 32 inch beeldscherm, mechanische toetsenbord en een ergonomische muis van Logitech. Ik heb veel schermoppervlakte nodig voor mijn werk. Voor het thuis werken ben ik al twee USB poorten kwijt om op het netwerk te kunnen komen van mijn werkgever. Ik heb al met al dus heel wat USB poorten nodig. Het lijkt mij handig om ook USB aansluitingen te hebben aan de achterzijde.
Wat ga je met je laptop doen?
Thuis werken, films kijken, internetten en wil misschien weer wat gaan gamen.
Wat is je budget?
+/- 1200 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ik neem mijn laptop vaak mee, maar niet in het openbaar vervoer en heb altijd wel 220V ter beschikking. Ik heb een laptop rugzak waar een 17.3 inch laptop in past.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb de onderstaande laptops in eerste instantie uitgezocht en ben nieuwsgierig naar de meningen hierover. Van de aangegeven Lenovo’s heb je een Intel en AMD variant. De Intel variant heeft volgens mij een Thunderbolt 4 aansluiting, maar weet niet of dit echt veel meerwaarde heeft. Alternatieven zijn altijd welkom. Het is voor mij ook belangrijk dat een laptop bij een normale belasting redelijk stil is.
pricewatch: ASUS ROG Strix G17 G713IC-HX010T
pricewatch: Lenovo Legion 5 17ACH6 (82K0000SMH)
pricewatch: Lenovo Legion 5 17ITH6 (82JN0017MH)
Dank alvast voor de antwoorden.