Verwijderd

Topicstarter
Tja, het is al eens gemeld op het forum, maar nu wordt het ook bevestigd door Intel (heeft Xircom overgenomen). Dus als je er 1 wilt, moet je hem nu kopen. Ze worden al niet meer gedistribueerd. Wellicht komt er nu een mooie korting op die dingen.

http://www.rex.net/rex/cda/faq/0,2110,203-13-0-3-0-1,00.html

Verwijderd

jmmr...
dit vond ik eigenlijk de beste (enige?) pda in zijn categorie: klein; geen functies die je toch niet gebruikt, vooral dus erg klein.
Een palm m105 (de enige die in de buurt komt) is een stuk groter.

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

errug nep hoor van intel want dit is dus wel een super apparaatje waar er maar één van is in zijn soort,...

gelukkig ben ik een trotse bezitter van een rex 6000 en ik zal hem nog lang met plezier gebruiken!

• Devster
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Balen.... :( :'(

Rex.net stopt er ook mee, niet dat we daar een hoop aan gaan verliezen, maar toch.... gelukkig blijft de communitiy bestaan: http://www.rex6000.org

Ik blijf mijn Rex gewoon gebruiken, no matter what :D

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Koffievlek.nl
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-09-2025
Damn! ZO'N handig dingetje uit de markt gehaald!
Dat vind ik nu echt zonde... Ze hadden waarschijnlijk ook te weinig reclame gemaakt. Zodat ze niet genoeg er aan verdiende.

Ik hoop dat ik mijn (al betaalde en bestelde bij Beat-IT) Rex nog krijg... :'(

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ok weet iemand misschien een plek waar ze die dingen nu goedkoop verkopen? Wat kosten die dingen eigenlijk?

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 12:27 schreef Config het volgende:
Ok weet iemand misschien een plek waar ze die dingen nu goedkoop verkopen? Wat kosten die dingen eigenlijk?
gewoon ff kijken bij office center of een andere groothandel, daar hebbie die dingen vast nog wel!

• koornee
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-03 16:30

koornee

3!

Op zaterdag 01 september 2001 12:27 schreef Config het volgende:
op ibazar. daaar heb ik de mijnes ook vandaan. net 2 dagen binnen.

erg lekker dingetje

Beauty is everywhere | Hold on, it's manual focus,... www.cornedeweert.nl

• Chillmeister
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-02 09:02
Zijn mooie dingen, heb die rex gekocht toen ie net uitkwam en gebruik hem nog steeds met alle plezier, maar toen was REX nog van Rolodex.

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Damn, Double Damn and an extra Damn!

Is er keer wat leuks op de markt, is het zo weer weg....Dit is gewoon een leuk apparaatje als je van simpel en klein houdt en niet zo nodig DIVX in je borstzak hoeft te hebben. Deze stond op mijn lijstje voor dit najaar, maar dat moet dus maar versneld worden

MZL Spyro

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1