Toon posts:

Noisecancelling koptelefoons zonder bijgeluid

Pagina: 1
Acties:

• Deantje
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-02 07:25
Omdat ik graag werk met muziek op de achtergrond en de buren constant geluid in rustige tijden waarschijnlijk niet erg op prijs stellen heb ik een koptelefoon gekocht met noise cancelling.
De geluidsdemping vind ik goed en ook werkt de over-ear koptelefoon goed bij laag pc-volume (toch hard geluid met goede bass).
Mijn probleem is dat wanneer het stil is van een redelijke afstand het geluid vrij goed is te horen! Vooral in de vroege ochtend en laat op de avond hinderlijk. Zo is het voor mij wel stil, maar lijkt het alsof ik een kleine speaker aan heb staan.
Waar moet ik op letten om dit te voorkomen en hebben anderen ook (negatieve) ervaringen hiermee?

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:39

MsG

Forumzwerver

Begin eens met het opnoemen van de noice-canceling-koptelefoon die je gekocht hebt. Voor hetzelfde geld zijn er wellicht betere opties.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:20
Je hebt 'een koptelefoon' gekocht. Welke koptelefoon?

En bedoel je dat je buren jouw muziek horen, zelfs al heb je je koptelefoon op? Zijn je muren zo dun, of zet je je muziek zó hard?

The devil is in the details.

• revolution-nl
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-02 09:38

revolution-nl

B≡ TH≡ CHANG≡

Mijn probleem is dat wanneer het stil is van een redelijke afstand het geluid vrij goed is te horen! Vooral in de vroege ochtend en laat op de avond hinderlijk. Zo is het voor mij wel stil, maar lijkt het alsof ik een kleine speaker aan heb staan.
Bedoel je nu dat je ANC wilt gebruiken om zonder audio in volledige stilte te werken?

Ik heb zelf een Jabra Evolve2 85, met muziek en ANC hoor ik niets van de rumoerige kantoortuin. Zonder muziek wordt monotoom geluid volledig weggefilterd maar hoor je nog steeds gesprekken etc, veel verder op de achtergrond maar je hoort het wel.

[Voor 25% gewijzigd door revolution-nl op 30-12-2021 14:09]

10.000WP | Vroemt met EV en verwarmt met lucht/lucht warmtepomp | 2x MHI SRK/SRC 35 ZS

• Soggney
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:46

Soggney

Zeekomkommer

Dat bijgeluid "probleem" ervaar ik niet met de Bose NC700, maar welk model heb jij op de kop getikt?
Trouwens, je hebt een kleine speaker aanstaan, namelijk je headset. Het "anti-geluid" moet uiteindelijk ook jouw oren bereiken.

Ik heb trouwens dit model gekozen na testen in een mediamarkt tussen deze en de Sony 3000 reeks. Zoals altijd bij geluid, is het zelf ervaren en uittesten van belang.

[Voor 66% gewijzigd door Soggney op 30-12-2021 14:10]

Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory

• Deantje
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-02 07:25
Er staat op Philips SHL3850NC. Er zit een nieuwe batterij in en je kan aan de linker oorschelp een knopje met NC aanzetten.

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:10
Deantje schreef op donderdag 30 december 2021 @ 14:00:
Waar moet ik op letten om dit te voorkomen en hebben anderen ook (negatieve) ervaringen hiermee?
Ik snap niet wat je nu eigenlijk probeert te zeggen. Lekt er geluid uit de koptelefoon, waardoor mensen die naast je zitten in een stille ruimte jouw muziek ook horen? Als ik die Philips zo zie is het een on-ear model, mogelijk dat die niet helemaal goed valt waardoor er geluid lekt. Een over-ear model zou daar minder snel last van kunnen hebben.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee