probleem Canon TS5150. De printer accepteer geen huismerk ca

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• TS5150
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 05-03-2022
Ik heb gekochte een nieuwe printer de Canon TS5150. Ik probeer met een huismerk cartridge te printen. Dit lukt alleen wanneer ik iedere keer na beeindiging de cartridge opnieuw plaats. Kopieen maken is dan mogelijk.
Canon geeft alleen aan dat ik de originele cartridges moet gebruiken. Natuurlijk.
Ik heb al twee soorten huismerk cartridges geprobeerd. Zonder succes.
Weet iemand een oplossing. Wellicht resetten/firmware verwijderen ???
Ik hoor graag. Martin

...

Alle reacties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor als er keuze gemaakt moet worden tussen Product X en Product Y, niet voor problemen met reeds aangeschafte hardware. Waarbij printers niet onder Consumentenelektronica vallen maar onder Harde waren: CEA > OH

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josannen
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb sinds 2 maanden de Canon TS5151 printer en heb hetzelfde probleem. Heb je de leverancier van het huismerk al gevraagd wat er gedaan kan worden. De leverancier moet toch weten dat Canon geen huismerk cartridges accepteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berbur
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 20-01-2022
Ook mijn TS5150 van okt 2021 accepteert geen huismerk. Schoonmaken van de kop is na het printen vereist. Diverse nieuwe leveringen gehad van 123, maar probleem blijft bestaan. Voorlopig sponsor ik Canon maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:39

timovd

Voorsprong door techniek

Vaak wordt er prima garantie op gegeven en krijg je een nieuwe cartridge toegestuurd.

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)