Toon posts:

2 zones HCE80 combineren op Evo Touch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• PHoog
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 10-02-2022
In woonkamer heb ik 4 vloerverwarmings groepen liggen.
Op de HCE80 is het echter mogelijk om maar 3 groepen aan 1 HCE80 zone te koppelen, dus heb ik de 4e vloerverwarmingsgroep op de 2e zone van de HCE80 geplaatst.

Op de Evo touch heb ik 1 zone "Woonkamer" gedefinieerd en die wil ik nu koppelen aan zone 1 & 2 van de HCE80 waarbij de Evo touch dan ook als temp voeler dient.

Het lijkt er echter op dat ik maar 1 HCE80 zone kan koppelen aan de Evo touch "Woonkamer" zone. Heeft iemand daar ervaring mee?

Alvast dank.

Alle reacties

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
@PHoog Ben je hier nog uitgekomen?

Ik overweeg de HCE80 aan te schaffen voor onze installatie. Alleen bestaat onze woonkamer en open keuken uit 11 groepen op de verdeler. Dat zouden 4 zones worden op de HCE80. Ik hoop niet dat dit betekent dat ik voor 1 grote ruimte 4 zones moet maken op de Evotouch.

Een alternatief zou zijn om HR92 radiatorknoppen op de verdeler te plaatsen. Maar dan kun je de installatie volgens mij niet gebruiken om te koelen.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Voor diegene die op zoek is naar het antwoord: je kunt meerdere zones van de HCE80 koppelen aan één zone op de Evotouch.

Dat doe je door op normale wijze een zone toe te wijzen. Alleen klik je op de Evotouch vervolgens nog niet op de pijl om verder te gaan. Je zet eerst op de HCE80 de volgende zone in toewijzing en gaat vervolgens op de Evotouch terug om het signaal nog een keer te ontvangen. Rinse and repeat.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee