Elektrisch Rolgordijn / Jaloezie voor smal raam

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• coffeebiscuit
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-04 14:45
Ik zou graag slimme rolgordijnen of jaloezieën voor mijn ramen willen hebben, maar ik loop er elke keer tegenaan dat de minimale breedte voor de systemen die ik kan vinden langer is dan de breedte van twee van mijn ramen. Mijn smalle ramen hebben namelijk een breedte van 57cm, terwijl de systemen die ik ben tegengekomen een minimale breedte van 60 / 61,5 cm nodig hebben. |:(

Aangezien de smalle ramen zich bevinden in een erker is het niet mogelijk om het rolgordijn/jaloezie verder van het raam af te monteren met overlap aan beide zijden.

Weten jullie een systeem of verkooppunt die wel slimme rolgordijnen / jaloezieën kan leveren met een breedte van 57cm (of zelfs nog iets kleiner)?

Alvast bedankt! :)

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:45
Al gedacht om ipv tussen het kozijn op het kozijn te monteren? En verder zijn er genoeg winkels te vinden die rolgordijnen op maat kunnen leveren maar de prijs voor een slim rolgordijn is dan wel een stukje hoger dan de IKEA variant

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

Kant en klaar niet nee. Met zelfbouw kan het wel, heb ik thuis ook gedaan en dan is zelfs maar 40cm dacht ik.
de Peer in "Domotica - Plisse (duettes)"

[ Voor 25% gewijzigd door de Peer op 30-12-2021 12:31 ]

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

• coffeebiscuit
The-Source schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:27:
Al gedacht om ipv tussen het kozijn op het kozijn te monteren?
Die 57 is al "op het kozijn" en aan het plafond is op die locatie niet mooi.
The-Source schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:27:
En verder zijn er genoeg winkels te vinden die rolgordijnen op maat kunnen leveren maar de prijs voor een slim rolgordijn is dan wel een stukje hoger dan de IKEA variant
Ja ik heb er inmiddels ellendig veel aangeklikt die allemaal "om maat" beloven, maar dan komen ze bij het invoeren of zelfs na bestelling er mee dat mijn bestelling niet de minimale breedte heeft. Na (te) veel pogingen was ik het zoeken beu en hoop dus via dit topic een goede oplossing te vinden.

• coffeebiscuit
de Peer schreef op donderdag 30 december 2021 @ 12:29:
Kant en klaar niet nee. Met zelfbouw kan het wel, heb ik thuis ook gedaan en dan is zelfs maar 40cm dacht ik.
de Peer in "Domotica - Plisse (duettes)"
Bedankt voor de tip. Op een goed moment even testen of zo'n witte unit geaccepteerd wordt door vrouwlief, maar ik vrees er voor.... De kozijnen + voorziene rolgordijnen zijn namelijk donkergrijs/zwart. :F

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online

de Peer

under peer review

coffeebiscuit schreef op donderdag 30 december 2021 @ 13:05:
[...]

Bedankt voor de tip. Op een goed moment even testen of zo'n witte unit geaccepteerd wordt door vrouwlief, maar ik vrees er voor.... De kozijnen + voorziene rolgordijnen zijn namelijk donkergrijs/zwart. :F
haha, ja ik heb zelf ook nog overwogen om hem zwart te spuiten.

Hier was vrouwlief snel overtuigd. Deze plissee had namelijk als nadeel dat je zeker 6 of 7 keer moest hijsen om hem omhoog en omlaag te doen. inefficient mechnisme.
dat wordt je snel zat, dus het motortje was snel geaccepteerd :+

[ Voor 22% gewijzigd door de Peer op 30-12-2021 13:11 ]

20600 Wp, Atlantic Explorer V3, 3x Daikin airco, Opel Ampera-e, VW ID3, Gasloos sinds 2018

Pagina: 1