2 Echo Studio's linken met Echo Show in Spotify?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• De Uitsmijter
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-07 09:59
Recent heb ik een upgrade gedaan om in de woonkamer mijn Echo Show te vervangen door een paar Echo Studio's (en dus als pair geconfigureerd). Ik gebruik deze vooral om muziek via Spotify af te spelen. Wat ik nu echter mis is de visuele weergave welk nummer er speelt. De eenvoudige oplossing zou zijn om de Show te laten staan in de Spotify app te kiezen Everywhere. Dat is echter geen optie, want daarmee gaan ook de andere Echo devices in het huis (slaapkamers, kantoor, etc) meespelen.

Weet iemand hoe ik de Show zo kan gebruiken dat deze in feite niets doet, behalve weergeven welk nummer er gespeeld wordt?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlaaing peerd
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-08 11:44
De Uitsmijter schreef op donderdag 30 december 2021 @ 11:58:
Recent heb ik een upgrade gedaan om in de woonkamer mijn Echo Show te vervangen door een paar Echo Studio's (en dus als pair geconfigureerd). Ik gebruik deze vooral om muziek via Spotify af te spelen. Wat ik nu echter mis is de visuele weergave welk nummer er speelt. De eenvoudige oplossing zou zijn om de Show te laten staan in de Spotify app te kiezen Everywhere. Dat is echter geen optie, want daarmee gaan ook de andere Echo devices in het huis (slaapkamers, kantoor, etc) meespelen.

Weet iemand hoe ik de Show zo kan gebruiken dat deze in feite niets doet, behalve weergeven welk nummer er gespeeld wordt?
Welke Echo Show heb je precies en hoe bedien je die?

Zover ik weet kan je deze niet instellen als display-only apparaat, maar om het probleem van dat alle speakers in huis beginnen af te spelen is wel te verhelpen.

Je kan met onderstaande instructies speakergroepen aanmaken en daarmee bepalen welke groep(en) afspelen. Zodoende kan je daarmee voorkomen dat alles begint af te spelen en uitsluitend je speakergroep naar keuze afspeelt.

https://www.androidcentra...fault-amazon-echo-speaker

succes ermee!