Ik heb een HDMI switch van Marmitek aangeschaft, de Connect 350 UHD 2.0. Inmiddels via Marmitek al het tweede exemplaar ontvangen omdat ik een steeds terugkerend probleem heb. Ik gebruik de switch om een Wii U en een PS4 op één HDMI poort van de LG tv aan te sluiten. Ik ervaar daarbij het volgende probleem: op het moment dat alles wordt aangesloten werkt het prima. Als de gameconsoles worden uitgeschakeld en na enkele uren weer ingeschakeld geeft de PS4 geen beeld en geluid, de Wii U alleen geen geluid. Als ik dan de stroom van de switch loskoppel en weer aansluit werkt het weer. Heeft iemand een idee hoe dit zou kunnen worden opgelost? HDMI kabels zijn al gewisseld, maar zou daar het probleem in kunnen zitten?
Huidige situatie:
poort 1: KPN ontvanger
poort 2 (ARC): Sonos Beam
poort 3: HDMI switch
Niets gewijzigd aan de opstelling / aansluiting maar inmiddels ervaar ik geen klachten meer. Wellicht een eenmalig issue geweest bij de tweede switch. Hopelijk blijft het zo! Bedankt voor de suggesties!
Huidige situatie:
poort 1: KPN ontvanger
poort 2 (ARC): Sonos Beam
poort 3: HDMI switch
Niets gewijzigd aan de opstelling / aansluiting maar inmiddels ervaar ik geen klachten meer. Wellicht een eenmalig issue geweest bij de tweede switch. Hopelijk blijft het zo! Bedankt voor de suggesties!
[Voor 17% gewijzigd door MDXTweaker op 10-01-2022 16:18. Reden: Lijkt opgelost]