De vraag, iemand een suggestie om DirectX11 in Fortnite werkend te krijgen met goede FPS?
Sinds een week heb ik Fortnite geïnstalleerd voor mijn zoon, eenmaal opgestart merkte dat ik niet boven de 10FPS uitkwam en dus op zoek gegaan naar de oorzaak..
Wat ik ook probeer in deze DirectX11 setting, niks helpt! Het enige waar ik goede FPS mee haal is de DirectX12 (BETA) mode, maar dit is niet speelbaar omdat hij om de haverklap crashed..
Als ik switch naar de performance mode, kom ik niet boven de 30 FPS uit en ben inmiddels lost in alle fixes die te vinden zijn..
Hieronder wat specs van mijn pc, wat mij niet het probleem lijkt:
Wat ik al geprobeerd heb?
Zowat alle tutorials die er te vinden zijn, dus ook de regel (d3d11) toevoegen in de Epic Launcher helpt niet. Als ik de Xbox App open, en daar de game optimaliseer, kom ik weer uit op 10FPS..
OS is Windows 11 en alle drivers zijn up-to-date..
Hopelijk kan iemand mij voorzien van de gouden tip!
Sinds een week heb ik Fortnite geïnstalleerd voor mijn zoon, eenmaal opgestart merkte dat ik niet boven de 10FPS uitkwam en dus op zoek gegaan naar de oorzaak..
Wat ik ook probeer in deze DirectX11 setting, niks helpt! Het enige waar ik goede FPS mee haal is de DirectX12 (BETA) mode, maar dit is niet speelbaar omdat hij om de haverklap crashed..
Als ik switch naar de performance mode, kom ik niet boven de 30 FPS uit en ben inmiddels lost in alle fixes die te vinden zijn..
Hieronder wat specs van mijn pc, wat mij niet het probleem lijkt:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i9-10850K Avengers Edition Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z490-A Gaming | € 271,34 | € 271,34 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3080 Suprim X 10G | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.938,34 |
Wat ik al geprobeerd heb?
Zowat alle tutorials die er te vinden zijn, dus ook de regel (d3d11) toevoegen in de Epic Launcher helpt niet. Als ik de Xbox App open, en daar de game optimaliseer, kom ik weer uit op 10FPS..
OS is Windows 11 en alle drivers zijn up-to-date..
Hopelijk kan iemand mij voorzien van de gouden tip!
[Voor 42% gewijzigd door BTFD op 30-12-2021 09:25]
Be “fearful when others are greedy, and greedy only when others are fearful.”