Incorrect, en nu?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
http://www.tweakers.net/nieuws/18094

Het lastige vind ik met dit soort draadjes is het moddereten bij stukjes die

[mierencorpulatie mode]
eigenlijk gewoonweg niet kloppen!
[/mierencorpulatie mode]

Nog steeds worden in dit soort draadjes de bits en bytes door elkaar gehaald, waardoor opmerkingen gewoonweg fout zijn, terwijl ze wel goed bedoeld zijn. Ik bedoel, 100 MB of 100 Mb maakt wel degelijk verschil.

Wat vind de rest van de bezoekers van de moderatie in dit soort draadjes? (kortom, is het een + voor de behulpzaamheid, etc.., of is het een - voor de incorrecte info?)

Meningen graag mensen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

* GiLeX haalt de mb's, Mb's, MB's en mB's ook nog al eens door elkaar |:( maar in die draad begint het al te lijken op de eeuwige MS threads ;(
maar dan nu met 3com tegen de rest :)
Ik heb thuis bijna alle merken die genoemd worden thuis in de pc's en merk wel verschillen maar, maar om nou te zeggen dat alleen 3com de beste is nee :)
ik heb 3com's, intels, smc en ook realteks thuis en allemaal bevallen ze prima :)
Ik kan me een reactie dan als waarom 3com kopen als een geodkopere(net zo goed werkende) beter past bij de geldknip :) ook wel voorstellen.
ik denk dus dat ik in die draad weinig omhoog of omlaag zal modden als een reactie redelijk goed staat

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Op woensdag 22 augustus 2001 10:41 schreef gellie het volgende:
* Renegade haalt de mb's, Mb's, MB's en mB's ook nog al eens door elkaar |:( maar in die draad begint het al te lijken op de eeuwige MS threads ;(
maar dan nu met 3com tegen de rest :)
Ik heb thuis bijna alle merken die genoemd worden thuis in de pc's en merk wel verschillen maar, maar om nou te zeggen dat alleen 3com de beste is nee :)
ik heb 3com's, intels, smc en ook realteks thuis en allemaal bevallen ze prima :)
Ik kan me een reactie dan als waarom 3com kopen als een geodkopere(net zo goed werkende) beter past bij de geldknip :) ook wel voorstellen.
ik denk dus dat ik in die draad weinig omhoog of omlaag zal modden als een reactie redelijk goed staat
Tja, het door elkaar halen is an sich niet zo erg, maar als mensen een compleet eigen testje gaan posten, of hun eigen bevindingen, en dit soort spul is niet correct wat betref mb's, Mb's, MB's en Mb's, dan vind ik dat die post eigenlijk gewoon overbodig is, want de resultaten kloppen dan niet.

(plus komt daar vaak bij dat de rest van de onderdelen, etc niet gepost wordt, samen met het andere eind van de netwerkverbinding (een nic hoort aan beide kanten dezelfde te zijn om een betrouwbaar resultaat te krijgen, en niet 1 kant 3-com, andere kant intel :) )).
Als dat soort info er niet bijstaat, is het vaak wel behulpzaam bedoeld, maar niet echt betrouwbaar.

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Ik vond het wel een leuk draadje juist, veel mensen die info hebben! En ik lees door het foutieve hoofdlettergebruik heen. (Ik los dit op door voor megabyte/seconde altijd MB/s te gebruiken en voor megabit Mbit/s).

[karmawhore modus]
* mr_a heeft al een +4 informatief gekregen!
[/karmawhore modus]

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Op woensdag 22 augustus 2001 10:45 schreef Renegade het volgende:

[..]

een nic hoort aan beide kanten dezelfde te zijn om een betrouwbaar resultaat te krijgen, en niet 1 kant 3-com, andere kant intel :)

[..]
Ik ben het op dit met je eens. Het aardige is hier dat de tester bij Tomshardware dit geweld aan deed: in de server zat een 3c905c. Daardoor zijn 3com client kaarten in principe in het voordeel.

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs