Mijn vraag
Nu heb ik al zeker vijf jaar een account op Instagram maar snap er om even oprecht te zijn bitter weinig van.
Als ik de naam van een bekende van mij in toets op het zoekveld van de site van Instagram zie ik staan de naam van die persoon.
Achter die naam staat dan "NaamX +2 more" met andere woorden ik zou dus 3 gemeenschappelijke contacten moeten hebben met hem.
Klik ik op het profiel dan zie ik er naast NaamX slechts 1 andere staan ipv 2.
Wat is hier dan aan de hand? bestaat die persoon niet meer of ben ik geblokkeerd? and if so: waarom staat er dan dat hij of zij dezelfde persoon zou volgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
MacBook Air uit het jaar 2012
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google en search op Tweakers en kom vanalles tegen maar geen antwoord.
Nu heb ik al zeker vijf jaar een account op Instagram maar snap er om even oprecht te zijn bitter weinig van.
Als ik de naam van een bekende van mij in toets op het zoekveld van de site van Instagram zie ik staan de naam van die persoon.
Achter die naam staat dan "NaamX +2 more" met andere woorden ik zou dus 3 gemeenschappelijke contacten moeten hebben met hem.
Klik ik op het profiel dan zie ik er naast NaamX slechts 1 andere staan ipv 2.
Wat is hier dan aan de hand? bestaat die persoon niet meer of ben ik geblokkeerd? and if so: waarom staat er dan dat hij of zij dezelfde persoon zou volgen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
MacBook Air uit het jaar 2012
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Google en search op Tweakers en kom vanalles tegen maar geen antwoord.