Toon posts:

Philips sync box nodig?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• Beunk85
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-01-2022
hoi hoi

ik heb sinds kort een Philips ambilight tv.en zag dat je ook philips hue lampen er mee kon bij aansluiten in het menu
van de tv.
dus ben op google aan het zoeken geraakt en kwam iets tegen dat die lampen niet sync lopen met de ambi light en de oplossing is een philips sync box.
en die kosten best wel wat en als dat het geval is vind ik het geen optie,en die lampen zijn ook niet bepaald goedkoop en om dan nog meer als 200 euro uit te geven voor zo'n sync box dan zeg ik nee.

dus hoop ik via hier meer duidelijkheid te krijgen voor ik überhaupt een aankoop ga doen.

vast bedankt
...

Alle reacties

• Jboy1991
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 27-03 19:13
Zover ik weet heb je dan geen synxbox nodig omdat je tv zelf dit doet. Je hebt echter wel een hue bridge nodig.

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:35
Kijk even in de specs van je tv of dit mogelijk is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee