Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel graag games, maar hoeft niet op de ultra high settings, verder photoshopt mijn vrouw graag. Verder gewoon standaard zaken. Misschien in de toekomst nog een beamer aanhangen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit met budget rond de €800,- euro. Pc in elkaar zetten is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige desktop heb ik een ASUS geforce GTX1050Ti: https://tweakers.net/pric...asus-ph-gtx1050ti-4g.html. Deze kaart wil ik voorlopig meenemen naar mijn volgende build
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een goede desktop, weinig toeters en bellen. Wel zou het fijn zijn een mobo met wifi te hebben, gezien ik geen kabel heb in mijn kamer.
Ga je overklokken?
Afhankelijk, in den beginnen niet.
Wat verwacht je van ons?
Grootste vraag is eigenlijk of de elementen die ik gekozen heb klopt, of dat ik her en der nog moet verbeteren in de keuzes. en welke opties er zijn. En uiteraard, krijg ik hier zo veel mogelijk bang-for-buck?
Met dank aan br00ky:
Volgende tabel had ik in gedachten:
Ik speel graag games, maar hoeft niet op de ultra high settings, verder photoshopt mijn vrouw graag. Verder gewoon standaard zaken. Misschien in de toekomst nog een beamer aanhangen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit met budget rond de €800,- euro. Pc in elkaar zetten is geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
In mijn huidige desktop heb ik een ASUS geforce GTX1050Ti: https://tweakers.net/pric...asus-ph-gtx1050ti-4g.html. Deze kaart wil ik voorlopig meenemen naar mijn volgende build
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een goede desktop, weinig toeters en bellen. Wel zou het fijn zijn een mobo met wifi te hebben, gezien ik geen kabel heb in mijn kamer.
Ga je overklokken?
Afhankelijk, in den beginnen niet.
Wat verwacht je van ons?
Grootste vraag is eigenlijk of de elementen die ik gekozen heb klopt, of dat ik her en der nog moet verbeteren in de keuzes. en welke opties er zijn. En uiteraard, krijg ik hier zo veel mogelijk bang-for-buck?
Met dank aan br00ky:
Volgende tabel had ik in gedachten:
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | Moederborden | ASRock Z590 PG Velocita | € 199,- | € 199,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 35,- | € 35,- |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 62,90 | € 62,90 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE 750 Bronze - V2 230V | € 60,90 | € 60,90 |
1 | Solid state drives | WD Black NVMe SSD SN850 1TB (zonder heatsink) | € 144,90 | € 144,90 |
Totaal | € 776,60 |
[Voor 45% gewijzigd door Qaztul op 29-12-2021 16:22]