Het probleem is het volgende, laatst heb ik mijn Diamond Viper 770 vervangen door een CardExpert Geforce 2 MX en tegelijktijd het geheugen van de PC uitbereid van 192 naar 256 Mb....
(Abit BH6, Celeron 400)
De eerste dagen leek het goed te gaan, maar nu start de computer 's morgens niet meer goed op. Hij start wel windows op, maar meer dan een muiscursor krijg ik niet, hij stop meteen na het initialiseren van het windows scherm...
Als ik de computer dan een aantal keer aan/uit zet, lukt het uiteindelijk wel en daarna kan ik hem gewoon opnieuw opstarten zonder problemen.... Tot de volgende morgen dan, wanneer het probleem weer terug is...
Het lijkt er op dat ie eerst 'warm' of zo moet worden...
(maar alle hardware lijkt het gewoon goed te doen....)
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?
(Abit BH6, Celeron 400)
De eerste dagen leek het goed te gaan, maar nu start de computer 's morgens niet meer goed op. Hij start wel windows op, maar meer dan een muiscursor krijg ik niet, hij stop meteen na het initialiseren van het windows scherm...
Als ik de computer dan een aantal keer aan/uit zet, lukt het uiteindelijk wel en daarna kan ik hem gewoon opnieuw opstarten zonder problemen.... Tot de volgende morgen dan, wanneer het probleem weer terug is...
Het lijkt er op dat ie eerst 'warm' of zo moet worden...
(maar alle hardware lijkt het gewoon goed te doen....)
Heeft iemand een idee waar dit aan zou kunnen liggen?