frustratie bij servies

Pagina: 1
Acties:
  • 715 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoosVg
  • Registratie: December 2021
  • Laatst online: 29-12-2021
Voor mijn Bachelor proef doe ik onderzoek naar ergernissen bij servies, om zo een nieuw servies te ontwerpen dat inspeelt op die ergernissen. Ik vraag me dus af welke ergernissen jullie thuis, op je werk of op restaurant ondervinden aan het servies. Je mag gerust heel uitgebreid vertellen, alle beetjes helpen :)).

Bv. Ik werk in een restaurant en niet alle borden zijn even gemakkelijk om te serveren aan de klanten. Ze worden te warm of ze glibberen van tussen mijn vingers wanneer ze de kans krijgen.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Reinier

\o/

Ergernis is my middle name!

Borden die makkelijk "kantelen" als je iets te veel aan de rand kracht zet. Super-irritant. Zoals bij deze: https://www.villeroy-boch...ections/modern-grace.html

Kopjes/mokken met een oor met scherpe hoeken/randen. Ook weer bij Modern Grace.

Spul dat na tien jaar ofzo niet meer na te bestellen is.

Rammelende borden in de kast (vibraties vanwege koelkast/vriezer).

Absurd grote borden: nodigen uit tot ongezond grote porties plus ze zijn onhandig in de vaatwasser.

Borden/schaaltjes die snel krassen c.q. waar bestek lelijke afdrukken op achterlaat.

Schaaltjes die niet leuk stapelbaar zijn maar wiebelig scheef gaan hangen.

Borden die het niet overleven als mijn kinderen ze laten kletteren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:53

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Valt bestek ook onder servies? Zo ja, dan krijg ik al koude rillingen als ik denk aan twee vorken die met hun tanden in elkaar gehaakt zijn. Beetje zo'n effect als met nagels over een schoolbord heengaan.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-05 19:07

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

De meeste mensen onderscheiden 2 verschillende plastics al niet dus ik weet niet of je echt een representatieve set antwoorden gaat krijgen op basis waarvan jij een "proef" kan voltooien.

Ik zou eerlijk gezegd terug naar de tekentafel gaan en jouw onderzoek zeeeer ver afbakenen.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:26

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.