Toon posts:

[Amino AMIGO 7X] Hoofdletter intypen voor wachtwoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 645 views

Onderwerpen

Vraag

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:58

RAAF12

Penny Wise & Pound Foolish

Topicstarter
Het gaat om de laatste Amino AMIGO 7X v2 box voor Android TV
Hoe maak je een hoofdletter op de afstandsbediening?

Schopje naar mediaspelers
Dit is wel een erg karige topic start, wat heb je zelf al geprobeerd/gevonden?

[Voor 35% gewijzigd door 13art op 29-12-2021 12:54]

Raven

Alle reacties

• RAAF12

RAAF12

Topicstarter
Alle toetsen combinatie's geprobeerd en het Internet afgestruind. Op de AB kan je maar een toets tegelijk indrukken. Op het schermtoetsenbord kan ik nix ontdekken wat het keyboard als geheel in de CAPS stand plaats, wie of helpt mij? Hmm al gevonden er staat twee rijen met letters op het screen tobo 8)7

[Voor 13% gewijzigd door RAAF12 op 29-12-2021 13:17]

Raven

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-02 15:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Over welke afstandbediening hebben we het eigenlijk? Want veel van dit soort devices wordt niet levenslang met dezelfde geleverd dus allicht (hint hint) kan je een typenummer en/of een foto posten?

Verder vind ik op verschillende advertentie-sites een PDF met handleiding maar die weiger ik even te downloaden; heb jij niet toevallig een handleiding (digitaal of analoog) waar wat in staat?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• RAAF12

RAAF12

Topicstarter
Ja ik heb wel een handleiding met een plaatje erbij.
https://www.youfone.nl/th...tandsbediening/functies/1
De AB heeft rechtsboven een blauw verlichte STB key als je erop drukt. Het merk is Omni
https://www.omniremotes.com/ Geen typenummer ik denk dat ie alleen bij de Amigo wordt geleverd.
Btw. Alles werkt goed, het Android TV kastje zapt wel langzamer dan de KPN box die er eerst stond.

[Voor 118% gewijzigd door RAAF12 op 01-01-2022 17:39]

Raven

• Sharon42
  • Registratie: December 2022
  • Laatst online: 26-12-2022
Ik probeer een amino box te installeren voor iemand maar op de afstandsbediening kan ik geen letters invoeren.
En er word een paswoord gevraagd maar waar is die te vinden.

• Theodor
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-03 12:12
Wat jij doet heet topic kapen....

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:18

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

En dat is inderdaad tegen de regels.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee