Goedendag,
Wij hebben een probleem met onze vloerverwarming, deze wordt niet warm
Wat ik al heb geprobeerd:
1. De volledige verdeler is vernieuwd.
2.
4. Kamerthermostaat staat ingesteld op 31 graden (op de aanvoerleiding zit hiervoor een elektrische thermostaatknop)
5. Als ik de pomp ontkoppel en de toe/afvoer van de stadsverwarming afsluit. vervolgens op de afvoer onder de pomp een tuinslang met heet kraanwater aansluit, deze af laat voeren via 7, krijg ik een aanvoertemperatuur van 50 graden en na een uurtje stromen wordt de afvoer temperatuur 30 graden.
Het hele systeem draait nu al een paar dagen en hij verwarmt niet. Ik weet even niet wat ik nog meer kan proberen....
Wij hebben een probleem met onze vloerverwarming, deze wordt niet warm
Wat ik al heb geprobeerd:
1. De volledige verdeler is vernieuwd.
2.
- 1. aanvoerleiding (wordt warm) Let op dit is stadsverwarming!
- 2. Afvoerleiding
- 3. Aanvoerthermostaat staat op 45 graden (kan tot 50 maar dit maakt geen verschil) leiding is tot onder deze thermostaat warm
- 4. RTL staat op 35 graden (Stand 1 - 5, instellingen maakt geen verschil
- 5. Retourtemperatuur is +/- 20 graden
- 6. aanvoertemperatuur is +/- 19 graden
- 7. Afsluiter staat volledig open
- 8. Pomp staat in de juiste richting (pijl naar beneden) en werkt, hoorbaar verschil in programma's
- 9. retourkranen staan allemaal open
4. Kamerthermostaat staat ingesteld op 31 graden (op de aanvoerleiding zit hiervoor een elektrische thermostaatknop)
5. Als ik de pomp ontkoppel en de toe/afvoer van de stadsverwarming afsluit. vervolgens op de afvoer onder de pomp een tuinslang met heet kraanwater aansluit, deze af laat voeren via 7, krijg ik een aanvoertemperatuur van 50 graden en na een uurtje stromen wordt de afvoer temperatuur 30 graden.
Het hele systeem draait nu al een paar dagen en hij verwarmt niet. Ik weet even niet wat ik nog meer kan proberen....